Brain drain

   ما یه دوست داریم که وبلاگ نمی نویسه ولی وبلاگ نویسها رو دوست داره !!! این بابا یه بار به من گفت اگه جای تو بودم همیشه چند تا نوشته زودتر مینوشتم و یه جایی دم دست میذاشتم تا اگه بعد از چند روز حس و حال نبود یا اینکه کاری پیش میومد و نمیتونستم مطلب جدید بنویسم از اون مطالب استفاده میکردم .اینو چند بار تا حالا به من گفته ولی کو گوش شنوا .

اگه یه روز شرایطی پیش بیاد و من بتونم !!! خارج از کشور زندگی کنم هرگز حسرت نخواهم خورد .ایران بمونه برای همون پاچه خارهایی و دستمال به دستهایی که فکر میکنن زرنگ هستن .بمونه برای همونهایی که با پارتی بازی و داشتن مهره های گردن کلفت به همه جا میرسن .بمونه برای اون دزدهای خوش تیپی که یه شبه از زاغه نشینی به کاخ نشینی میرسن .بمونه برای اون رذلهایی که ادای آدمهای شریف رو در میارن . بمونه برای اونهایی که صداقت و پاکی تو رو دلیل بر حماقتت میدونن .بمونه برای اونهایی که بلدن رو آواره های خونه دیگران برای خودشون قصر بسازن .بمونه برای اونهایی که فخر فضیلت نداشته شونو به رخ این و اون میکشن .بمونه برای اونهاییکه خیال میکنن خیلی از تو و امثال تو آدم تر هستن و خودشون هم نمیدونن چرا.نمیگم این چیزا تو هیچ جای دیگه وجود نداره ولی اونجا دیگه لااقل وطن آدم نیست .

سایت آیت الله سیستانی

 

تمام لینکهای زیر به زبان انگلیسی هستند و همه شون از سایت Belief net انتخاب شدن .شخصا برای تقویت زبان مطالبش رو خوندم ولی خوندنشون خالی از لطف هم نبود بعضا مسایلی هستن که میتونه زندگی هر کسی رو تحت الشعاع قرار بده اگر قصد مطالعه داشتین ستون سمت راست رو که نظرات دیگران هست رو هم از دست ندین:

 

بحث در مورد سکس پیش از ازدواج ، بعد از طلاق

نظر آیینها و مذاهب گوناگون در مورد ارتباط جنسی قبل از ازدواج

پس کی یه نفر پیدا میشه که منو دوست داشته باشه؟

شوهرم به من خیانت کرده است

بابای بچه ام حاضر نیست با هم ازدواج کنیم

فکر میکردم دوستم داره ولی گفت کس دیگه ای رو دوست داره

من کاتولیک هستم ومیخواهم با یک مرد مسلمان ازدواج کنم

عاشق یک مرد متاهل شدم

جین تنگ می پوشم حجاب ندارم مسلمان خوبی هم هستم

آیا زوج یابی سنتی منسوخ شده

تبدیل سکس به صدقه !

راهنمای زناشویی مسلمانان !