روزنامه بازار کار خبر از اعزام 2000 نیروی کار به استرالیا و کره داده بود تو شرکت تو یکی از بخشها می چرخیدم یه بخش از کار رو یه پرس انجام میداد که کلی سنسور داشت سرپرست خط برام توضیح داد که چند سال پیش پرس رو از کره خریدن و تا حالا مشکلی نداشته . بیشتر خطوطی که توهمین شرکت رباتیک شدن از رباتهای ساخت کره بهره می برن دوست من و خیلی های دیگه رو برای همین بردن کره دوره دیدن ! تلویزیون با افتخار اعلام می کنه که خودروی ریو از آن برندگان بانک ملت خواهد شد . سایپا بزرگترین خودرو ساز داخلی تنها بواسطه مونتاژ کردن پراید آشغال کره ای تونست به این مقام دست پیدا کنه . زمانی کره ایها هیچ نبودن الان کشور نفت خیزی مثل ایران به کره ای که توش یه قطره نفت اکتشاف نمیشه سفارش ساخت کشتی نفت کش میده . کره حتی از نظر برنامه هسته ای هم از ایران پیشه چند سال پیش موضوع هسته ای کره یکبار به آژانس کشیده شد و والسلام .

هفته پیش رفتم 256 مگ رم دیگه برای کامپیوترم بخرم حسابش رو بکنین اوضاع کامپیوتر من چقدر بی ریخته که این جماعت حریص بازار رضا که یه قرونی رو رو هوا می زنن هم دلشون نیومد به من رم بفروشن هر جا رفتم گفتن این سیستم دیگه برای تو سیستم نمیشه پولت رو جمع کن سیستمت رو کلا عوض کن ! البته فعلا که همین کامپیوتر جواب کار ما رو میده چند وقت پیش اتوکد 2006 ریختم رم 512 میخواست که من نداشتم فعلا که با این موقعیت شغلی نیازی به طراحی با اتوکد ندارم شبها هم که میام خونه نه حسش هست نه فرصتش .خیلی هنر کنم یه ذره مطالعه می کنم یا یه دونه از دی وی دی های ندیدم رو تماشا می کنم .راستی اگه فیلم برزیل رو دیدین و خوشتون اومد و چیزی حالیتون شد یه توضیحی هم به ما بدین . این منتقدهای سینما هم بعضی وقتها اینجوری سر آدم رو گول می مالنا . تا حالا چند تا فیلم خریدم که بعدش مثل ... پشیمون شدم .

من نمیدونم چرا محیط کاری اینجوریه ملت جلوی روی همدیگه میگن و قربون صدقه همدیگه میرن پشت سر هم هر چی فحش بلدن نثار هم می کنن . از بد روزگار من گوش هستم یعنی حوصله حرف شنیدنم زیاده و وسط حرف دیگران پارازیت نمیندازم اینه که خیلی ها میان پیش ما زیرآب اون یکی رو میزنن البته حرفها پیش من مدفون میشن و من دیگه نمیرم اونو به کس دیگه ای بگم ولی نتایج اخلاقی که از این قضایا می گیرم ... چی عرض کنم والا

این برنامه ای که شبها تلویزیون میده می بینین ؟ که زنه رفته مهریه اش رو گذاشته اجرا بابای شوهرش رو در آورده . دهشت باره !!! من که میگم تقصیر آخوندهاست اگه تو دین اومده که مرد باید استطاعت پرداخت مهریه رو داشته باشه این باید بعنوان یه شرط تو عقد آورده بشه که در صورت تامین نشدنش عقد باطل باشه .(الانه که فریاد فیمینیست ها بلند شه !)

آقا ما هی تصمیم میگیریم افطار که شد پر خوری نکنیم . همین که افطار میشه شش هفت لیوان آب و افطاری و بعدشم مخلفات و میوه و غیره بخودمون که میاییم شش ماه بارداریم .خلاصه ما که نفهمیدیم باید چه کرد . گفتم این دفعه ماه رمضون یه چند کیلو نه چند گرم از وزنم کم می کنم امیدوار بودم یه چند متر نه چند میلیمتر از چربیهای دور شکم آب کنم هیچ کدوم محقق نشد .فعلا مجبوریم با این لاستیک زاپاس دور شکم کنار بیاییم !

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد