Rire

یه جا نوشته بود سعی کنید همیشه به مشکلاتتون بخندین و از کنارش رد شین چرا که وقتی به مشکلات و به قسمت منفی قضیه زیادی توجه میکنین همونجا در جا میزنین و خوشبختانه من حتی قبل از اینکه این کتابها رو بخونم به مشکلاتم میخندیدم !!! البته من هنوز هم فکر میکنم تو زندگیم چیزی که بشه اسمش رو مشکل گذاشت ندارم و این بخاطر این نیست که من زرنگم و یا اینکه آدم موفقی هستم این خاطر اینه که من اصلا تو میدون جنگ نیستم که خطری بخواد متوجه من باشه !!! مشکلات مثل امواج دریا هستن و وقتی بیست کیلومتر دورتر از دریا روی زمین خشک نشسته باشی طبیعی هم هست که موجی بهت نخوره بلکه ممکنه که اصلا ندونی موج چی هست!!! (البته بین خودمون باشه درسته گندم نخوردیم ولی نونش رو دیدیم دست مردم!!!) حالا اینکه ما بعضی وقتها یه برکه ای حوضی چیزی به پستمون میخوره و چهارتا موج کوچولو از بغلمون رد میشه نباید این موج رو با موج دریا قاطی کرد(بچه آب بازی نکن پاشو برو خونه تون!!!).بعضی وقتها به خودم خنده ام میگیره و به اینکه چرا انقدر زندگی ام با دیگران فرق داره ولی باز هم باید بگم که اصلا نگران نیستم من همین الانش هم خوش هستم و اگه یه سری چیزها میتونسته تو زندگی شادی تزریق کنه و من تا حالا تزریقش نکردم چه بهتر!!! یه خوشی مضاعفی هم برای آینده کنار گذاشتیم !!!

این جوکه رو شنیدین که به ترکه میگن کدوم پیامبر بوده که همه حیوونها رو سوار کشتیش میکنه ؟ و ترکه فکر میکنه و میگه :فکر کنم حضرت یوگی بوده.....؟ منم اینو خیلی وقت پیش شنیدم.

مدتیه دیگه مثل سابق به وبلاگم توجه نمیکنم اینه که چند وقته آمار بازدیدهام عجیب پایین اومده و لیکن در میون کسانی که از طریق سرچ اینجا رو پیدا کردن یه سری جستجوها ویژه تر بودن که در زمان مقتضی مطلب کاملی در این مورد خواهم نوشت .

 
Man goes into hairdressers, he has only three hairs on his head, hairdresser says "what would you like done?" man says, "side parting please" tries that and a hair falls out, so man says, "just make it a middle parting; tries that and another hair falls out, hairdresser says sorry, man says it's ok, just leave it a mess
 

نظرات 1 + ارسال نظر
گل آذین دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:15 ب.ظ

سلام:
پس شما از همون اول طبق نظرات روانشناس ها عمل میکردید !! خیلی عالیه ٬ به همین ترتیب ادامه بدید . به ما هم یاد بدید.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد