Moulin Rouge

امروز فیلم مولن روژ رو دیدم .داستان فیلم خیلی کلیشه ای بود ولی با این حال بعد از دیدن فیلم یه حس قدیمی رو دوباره تو خودم احساس کردم .

سایت اصلی فیلم





بوتوکس ماده ایه که با تزریق اون به ناحیه پیشانی چین و چروک این ناحیه رو موقتا (تا 120 روز) از بین میبرن و به همین جهت تو کل دنیا خیلی ها برای رفع چین و چروک صورتشون از این ماده استفاده می کنن .شنیده بودم این ماده رو بعنوان پیشگیری هم استفاده می کنن یعنی شنیده بودم اگه بوتوکس تزریق کنی عضلات ناحیه پیشونی از کار میفته و به این ترتیب دیگه چین و چرک تو ناحیه ایجاد نمیشه .من پیشونیم چین نداره ولی تازگیها وقتی از خواب پامیشم و تو آیینه نگاه میکنم می بینم تو خواب رو پیشونیم چین افتاده فکر کنم تو خواب خیلی با خودم درگیر هستم !!! بخاطر اینکه ما جوون هستیم و آرزو داریم و از این حرفا گفتم برای اینکه خیال خودم رو راحت کنم برم بوتوکس تزریق کنم اینه که در موردش یه سرچ اینترنتی انجام دادم که اینجا میارمش تا دیگران هم استفاده کنن .اگر شخصا در این مورد تجربه ای دارین خوشحال میشم بدونم.

متاسفانه الان فرصت ندارم سرچ انگلیسی هم بکم اگر بعدا انگلیسی هم سرچ کردم میارم لینکهاش رو همینجا اضافه میکنم

تاریخچه بوتوکس و توضیحات در مورد آن

اثر ضد تعرق بوتوکس :لینک 1-   لینک 2

مطلبی در مورد جراحیهای زیبایی در آسیا


خب اینم از لینکهای انگلیسی:

Botox Cosmetic: A Look at Looking Good

How Botox Works

Botulinum toxin

Botox in the EU

FDA APPROVES BOTOX TO TREAT FROWN LINES

Why try botox cosmetic?

و یه ماده جدید هم که ادعا میشه سالمتر از بوتوکسه:

BIOQUE SERUM XL BETTER AND SAFER THAN BOTOX.

نظرات 3 + ارسال نظر
میکرون سه‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:41 ب.ظ http://micron.blogsky.com


سلام
ما که از وبلاگتون لذت بردیم می خواستم نظر شما را در مورد تبادل لینک بدانیم و اگر خواستید با هم تبادل لوگو هم بکنیم خلاصه یه سری هم به ما بزنید اگر دوست داشتید یه نظر هم بدهید .
با تشکر
بای

گل آذین چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:02 ب.ظ

سلام:
منم شنیده بودم ولی اسم دقیقش رو نمیدونستم.
البته به نظر من عوارض بعدی خوبی نخواهد داشت چون هر چی باشه یه ماده شیمیایی خارجی وارد بدن آدم میشه .
چه جالب توی خواب روی پیشونیتون چروک میوفته ؟؟!! جدا شما تصمیم دارید این آمپول رو تزریق کنید؟؟؟
راستی این فیلم که گفتید موضوعش چی بود ؟ فیلمش فرانسویه؟
موفق باشید.

فیلم مولن روژ ساخته هالیووده و بازیگر نقش اولش نیل کیدمنه.ولی داستان فیلم تو فرانسه اتفاق میفته در واقع مولن روژ اسم کاباره ایه که بعدها به تئاتر تبدیل میشه .در مورد تزریق بوتوکس من خودم هم چندان راغب نیستم فکر میکنم بهتره قبلش دنبال راههای طبیعی برای نگهداری پوست بگردم فکر میکنم تزریق بوتوکس تو این سن زود باشه ضمن اینکه اگر قرار باشه بوتوکس تزریق کنم هر 4ماه یکبار باید این قضیه تکرار بشه فکر میکنم تو آینده ای که قراره ما زندگی کنیم روشهای مناسبتری برای این قبیل اعمال پیدا بشن تا اون موقع باید سعی کنیم خودمونو رو فرم نگه داریم .از شما هم که همیشه به وبلاگ من سر میزنین بینهایت سپاسگزارم.جدا لطف میکنین.

ایلعذار جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:05 ب.ظ

سلام ادیاباتیک عزیز..اگر وبلاگت از این شکلک ها داشت ،من اول ده تا شکلک خجالت میغرستادم که چرا اینقدر دیر نظر دادم. برای همه مطالبت نظر داشتم ولی مسئله اینه که کارت اینترنت دیگه ندارم. پول هام ته کشیده. اول از همه اینکه خیلی خوشحال شدم بچه شهره به دنیا آمده . خان دائی جون مبارکه!! دوم اینکه اون مطلب" تو "برق از کله ام پروند. اول فکر کردم که اشتباهی آمدم. آخه تا به حال سابقه نداشت اینطوری بنویسی ، بعد که پایینش رو خوندم خیالم راحت شد که نه بابا آدبیاتیک خودمونه! خلاصه کلی چیز دیگه بود که یادم رفته... آهان! مبارکه که کانترت از مرز ده هزار گذشت. وای چقدر حرف زدم.. بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد