زهد زنانه - جزای مردانه؟

 با اینکه خیلی وقت بود آپ دیت نکردم قصد اینکار رو هم نداشتم .راستش مطلب خاصی به ذهنم نمی رسید .چند وقت بود وبگردی نکرده بودم معمولا اگه بخوام در عرض چند دقیقه یه عالمه مطلب بگیرم یا یه سر به صبحانه میزنم یا به  "پرسا نیوز" یکی از لینکهایی که گذاشته بود این بود: زنان مسلمان از رابطه جنسی صحبت می کنند که به این صفحه ختم میشد راستش در مورد مطلبی که نوشته شده بود سالها پیش فکر کرده بودم وهمون موقع هم جوابی پیدا نکردم .اینکه چرا وعده های بهشتی رنگ و بوی مردونه داره و اینکه چرا وعده حوریان بهشتی و وصف چهره و اندامشون تو دینمون هست ولی پاداش جنسی معادلی برای زنان پرهیزگار منظور نشده؟

 توی همون مطالب اشاره ای به سایت Muslim wakeup (اسمش رو بذاریم برخیز ای مسلمان؟ یاد برنامه های تلویزیون خودمون میفتم ) شده بود .خلاصه گفتم من که تا اینجا اومدم برم یه سر هم به اون سایت بزنم .سایت خیلی جالبیه و از این به بعد بیشتر بهش سر میزنم مطالب واقعا جالبی داره . همینطور که داشتم با انگلیسی ابتدایی خودم یه نگاه کلی به نوشته های سایت مینداختم چشمم خورد به ملانصرالدین . آقا من نمیدونم از دست این عرق میهن پرستی چیکار باید کنم .هر چی میخوام خودمو از احساسات ناسیونالیستی دور نگه دارم نمیشه .اگه مجله خارجی چیزی دستم برسه حتما میگردم ببینم اسمی از ایران توش هست یا نه؟ روی خلیج فارس که اصلا حساسیت دارم و با این حال هی به خودم میگم بابا مگه چه فرقی میکنه اصلا ممکن بود تو هر جای دیگه این جهان پهناور هم به دنیا اومده باشی . حالا سرتون رو با افکارم درد نیارم .تیزی پریدم و صفحه مربوط به ملا را باز کردم .ظاهرا امریکاییها ملانصرالدین رو خوب میشناسن نویسنده چند تا از حکایتهای ملانصرالدین رو نقل کرده بود و در نهایت ازشون نتیجه گیریهای امروزی کرده بود .حکایتهای ملا رو قبلا خونده بودم ولی خوندن دوباره اشون خیلی لذت بخش بود .من اصلا میمیرم برای اینکه تو دنیا با چیزهای دیگه ای غیر از نفت و سیاست و توریسم؟ (تروریسم !!!) و اینها شناخته بشیم .از برد 5بر 3 تیم فوتسال هم بسیار مشعوف شدم.

تا یادم نرفته چند تا دیگه از لینکهایی که جالب بودن رو معرفی کنم .یکیش این صفحه از روزنامه وقایع اتفاقیه بود با عنوان زمانی برای رانندگان زن تیترش صبح هم که بیرون بودم تو دکه های روزنامه فروشی چشمم رو گرفته بود و میخواستم بدونم چه دیگی زیر نیم کاسه است ولی فعلا دارم روزنامه خوندن رو ترک میکنم اونم این مدل روزنامه ها رو که حتما یه دو ساعتی خوندنشون وقت میبره . این نامه رو هم امضا کردم البته یه آدرسی دادم که خیلی وقته استفاده نمیکنم تا اگه قرار شد از این طریق اسپم ها حمله کنن به میل باکسم حمله اشون ناکام بمونه. با دیدن این صفحه ، دانلود کردن نسخه جدید یاهو رو گذاشتم تو اولویتهای کاری برنامه ششم توسعه ام !!! نسخه جدیدش کلی امکانات جدید داره طفلک هفته پیش هی میگفت میخوای آپ گرید کنی ؟ منم هی پنجره رو می بستم میگفتم رو بابا .نگو این بار واقعا کارش کارستون بوده.این مقاله روزنامه شرق رو اندر احوالات شیخ علی لاریجانی از دست ندین .

 آقا ظاهرا فیلم مارمولک حسابی کولاک کرده .این کمال تبریزی هم از اون مارمولک هاست ها !!! خوب میدونه چطوری فیلم بسازه . خوشبختانه تو این چند ماه سینمای ایران فیلمهای جالبی رو رو پرده داشته که جدا باعث خوشحالیه هر چند که خودم به دلایلی فیلمها رو تو سینما نمی بینم .

امروز خاتمی با تنی چند از جوانان برگزیده دیدار داشت و قول یه نامه رو داد .نمیدونم خاتمی دلش برای اون روزاییه که جوونها خودشونو برای سخنرانیش می کشتن تنگ نشده؟ خلاصه با توجه به اینکه ما کشور مترقی هستیم اگه تو روزهای آتی میلی تحت عنوان "نامه سر گشاده یک رییس جمهور " داشتین پاکش نکنین احتمالا نامه موعود همین خاتمی خودمونه.

 از قبل از عید قرار بود تو دانشگاه یک درخواست من مورد موافقت شورا قرار بگیره درخواستی که عملا در دانشگاههای دیگه موضوعیت پیدا نمیکنه ولی چه میشه کرد دانشگاه آزاده و در پیت بودن .دانشگاه آزاده و ناهنجاری .امروز رفتم و متوجه شدم هنوز تو همون خونه اولم .البته من کلی خونه رفته بودم بالا ولی طبق قاعده بازی مارپله از بخت بد به یه مار خوش خط و خال برخورد کردم و ایشون زحمت برگردوندن من به خونه اول رو متقبل شدن . کلی این ور و اونور کردم بلکه فرجی حاصل بشه که نشد خانم کارمند خودش هم شرمنده شده بود اینه که قول داد که دفعه بعد که میرم کارم رو سریعتر راه بندازه.من: شما پنجشنبه هستین؟ خانم کارمند: نه من چهار شنبه و پنجشنبه  سالگرد بابامه مرخصی گرفتم .من که فقط مرخصی رو شنیدم: به به خوبه دیگه !!! (به حالت خنده!!!) خانم کارمند: نه بابا چی چی خوبه میگم سالگرد بابامه !!! در ادامه داستان طی یک پروسه بسیار سریع بنده به لبو تبدیل شدم .

خب دیگه بسته پاشم برم صبح باید برم علم و صنعت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی رو بگیرم .یکی نیست بگه پسر تو که داری میری خدمت مرض داری تو این آزمون شرکت میکنی؟ البته اگه کسی این حرف رو بزنه معلومه از توزیع بیسکوییت در آزمونهایی از این دست اطلاع نداره . گفتم خدمت یه چیز دیگه یادم افتاد حدودا یه ماه پیش یکی از دوستان زنگ زد گفت دارم میرم خدمت بعد از من پرسید که دوست دارم گجا خدمت کنم؟ منم نامردی نکردم نشستم مخش رو شستشو دادم که نیروی هوایی ارتش برای رشته ما حرف نداره و اینها .این دوستم هم کلی تحت تاثیر حرفهای من قرار میگیره و روزی که باید تقسیم بشن چند تا دیگه از بچه های دانشگاه رو میبینه و اونم به شخصه مخ اون عزیزان رو پایین میاره .خلاصه وقتی میگن کی دوست داره بره ارتش یه اکیپ شش هفت نفره از دوستان بلند میشن میرن تو صف ارتش .بعد چون برای نیرو انتظامی هیچ کس داوطلب نشده بوده میان دو تا صف از ارتشیها رو که از قضا این دوستان هم تو همون صف ایستاده بودن رو برای نیرو انتظامی مشهد جدا میکنن!!! حالا من هر وقت یاد این دوستان در پادگان نیروانتظامی مشهد میفتم ناخودآگاه خنده ام میگیره .احتمالا اونا هم منو از دعای خیرشون بی نصیب نمیذارن!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
باران چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 10:45 ق.ظ http://chakad.persianblog.com

چقدر اطلاعات ؟؟؟؟؟؟؟ باریک الله .

ناز خانوم پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 06:53 ق.ظ http://nazkhanum.blogsky.com

اینا همه جدید بودن
نشنیده بودیم تو بهشت هم بلللللللللله

دانیال پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 10:02 ب.ظ http://57.blogsky.com

سلام
خوب همه مطالب را خواندم
اگه جواب پیدا کردی به من هم بگو
شاد باشید

بانو ایلعذار شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 12:21 ب.ظ http://ilazar.blogsky.com

سلام ....حالت خوبه؟؟ مثل اینکه نداشتن موضوع و البته حوصله بلای خانمانسوز خیلی از وبلاگ ها شده....من موندم تو دیگه چرا؟ تو که خیلی مینوشتی؟؟ عیب نداره. درست میشیم. هممون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد