روحیه ای به نام حماقت

نه اصلا شوخی نیست ! خوب به یاد دارم که بعضی اوقات احساس حماقت میکردم و دقیقا وقتی که تو چنین روحیه ای بسر می بردم چپ و راست کارهای احمقانه انجام میدادم کارهای بسیار ساده و پیش پا افتاده رو هم مثل یه چلمن به تمام معنا خراب میکردم .من آدم باهوشی نیستم استعداد بخصوصی هم ندارم ولی اینو میدونم که کودن هم نیستم .تا همین چند وقت پیش از اینکه دیگران در مورد من تصورات خوبی دارن که فرای واقعیت وجودیمه خوشم نمیومد ولی الان باید اعتراف کنم که چنین اتفاقی یکی از بهترین چیزهاییه که میتونه تو زندگی هر کسی اتفاق بیفته .کاری که میخوام بکنم اینه که خود واقعیم رو تا حد تصورات دیگران ارتقا بدم و صد البته در این میون این همه برداشتهای مثبت که در اطرافم وجود داره کمکم خواهند کرد .داشتم میگفتم که وقتی در روحیه حماقت بسر می بریم کارهای احمقانه انجام میدیم و من اینو شخصا تجربه کردم .من همون آدم سابق بودم تنها چیزی که عوض شده بود روحیه درونیم بوده اگر شما هم حس مشابهی رو تجربه کرده باشین میدونین دقیقا چی دارم میگم .شکل گیری این مدل روحیه خودش یه بحث جداست که مطمئنم اگه خودتون یه ذره دقت کنین متوجه میشین چطوری بوجود میاد خوشبختانه به ندرت دچار چنین روحیه ای میشم و حالا که به وجود چنین روحیه ای پی بردم سعی خواهم کرد که از این به بعد راحت تر برطرفش کنم.نقطه مقابل این نوع روحیه ،روحیه ایه که من اسمش رو" روحیه فراست" میذارم وقتی تو این روحیه به سر میبرین حس میکنین که درکتون بالا رفته خیلی راحت متوجه قضایا میشین قدرت ذهنی تون دیگران رو متعجب میکنه و از پس کارهایی بر میایین که حتی خودتون رو هم به حیرت میندازه. دوست دارین یه دونه از این روحیه ها داشته باشین؟ منو دست نندازین حتما خودتون تا حالا چند بار این روحیه رو تجربه کردین مسئله اینجاست که این روحیه رو در خودتون حفظ نکردین و این چیزیه که باید در موردش بیشتر فکر کرد .اینکه این روحیه اصلا چطوری بوجود میاد و چطور میشه عمرش رو بیشتر کرد.

 بلاگ اسکای خدا بگم چیکارت نکنه چرا ما رو میذاری سر کار؟کاش یه ابزاری تو وبلاگ وجود داشت که آدم میتونست آرشیوش رو با خودش برداره و هر وقت مشکلات این چنینی پیش اومد اسباب کشی کنه بره.مثل اینکه بلاگ اسکای رو تحت فشار گذاشتن که مجبور شده اونطور تو صفحه اولش خط و نشون بکشه .

نظرات 6 + ارسال نظر
حمید رضا پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:24 ب.ظ http://hamid-game.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوبی دارید . من گه به هم خوش گذشت . راستی نظرت راجع به تبادل لوگو و لینک چیه . اگر موافقی برام بنویس .
با تشکر

گلی جون پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 03:17 ب.ظ http://girl.blogsky.com

باز خوبه تو گاهی این روحیه رو پیدا می کنی
من سراسر زندگی ام اینجوری ام!!!!

نیلوچه پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 07:11 ب.ظ

باتیک جانم دردت به سرم چه خوب مبینویسی آدم حض می بره از این نوشتنت اخوی! یاد کله سحر هایی که با هم چت می کردیم به خیر!!!!!!!!!!حالا منو شناختی؟؟؟؟؟؟

گل آذین جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 12:07 ب.ظ

سلام:
این روحیه یه چیزه طبیعیه و برای همه پیش میاد نه فقط برای شما. خوبه که به ندرت و کم پیش میاد.
موفق باشید و امیدوارم همیشه در روحیه فراست بسر ببرید.

شهره شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:08 ب.ظ

روحیه جالبیه ..باید پیش بیاد تا آدم قدر مواقعی که رو حیش ۲۰ رو بدونه ولی خوبه که نزاریم اصلاْ پیش بیاد یعنی بهش رو ندیم

مانی دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:54 ب.ظ http://parmis79.persianblog.com

سلام دوست قدیمی ...امیدوارم همیشه روحیه فراست داشته باشی ولی در هر حال به من سر بزن ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد