خشت اول

تا حالا دقت کردین یه سری کارا شروع کردنش سخته و بعد میفته رو غلطک؟ یه نمونه اش مثلا حرف زدن با کسی که نمیشناسین.هیچی دیگه منم هی چند روز بود میومدم دلم لک زده بود برای آپ دیت کردن وبلاگ ولی هی به خودم میگفتم چی میخوای بنویسی و اینجوری بود که هر بار دست خالی برمیگشتم .دیگه این بار اومدم به خودم گفتم تو مردی مثلا خجالت بکش بابا !!! خلاصه به قول قدیمیها دست خودمونو تا آرنج کردیم تو کاسه حنا .عرض شود که از اونجا که دایی تون یعنی بنده همیشه دنبال مناسبت بوده و هستم این نکته رو یاد آور بشم که این اولین نوشته بنده حقیر سر و پا تقصیر (استعاره از خودم ) در سال جدیده .جالبه که خیلی ها با شروع سال نو یادشون رفته وبلاگی داشتن و این وبلاگ نیاز به توجه داره نیاز به مراقبت داره و از این جور حرفا .راستی امروز شنیدین که اسراییلیها بلاخره رهبرحماس رو ترور کردن .بابا عجب حکایتی شده این دنیا .چه بکش بکشی شده .این اونو میکشه اون اینو میکشه منم هر دو تاشونو!!! من نمیدونم تا حالا تو تاریخ کدوم مملکتی کشت و کشتار نتیجه داده که مثلا تو فلسطین یا تو اسراییل بخواد جواب بده .حالا باید در مورد آیین یهود بیشتر تحقیق کنم(اینو پنجاه سال پیش هم یه بار گفتم !!!) ولی شنیدم دین یهود خیلی خیلی شبیه اسلامه و خیلی از چیزاییکه ما داریم اونها هم دارن. یکی از چیزاییکه من در مورد یهودیها نمیدونم اینه که چرا نازیها ازشون متنفر بودن و اونا رو میسوزوندن.حالا اگه شما میدونین بگین ما هم به اطلاعاتمون اضافه بشه .من این روزها خیلی تلویزیون تماشا نمیکنم ولی همینطور اتفاقی متوجه شدم این برنامه صندلی داغ چیز جالبیه .من از این آقای کاردان خیلی خوشم میاد هم از اون تن صداش و هم از اون لحن صحبتش و شیرینی بیانش .این برنامه رو هم خیلی خوب جمع و جور کرده .به نظر میرسه صدا و سیما هم داره حساسیت هاش رو کم میکنه چون امشب که مهمون برنامه یه خانمه بود بیتا نمیدونم چی چی !!! بعد کلی بگو بخند بود که معمولا سانسور میشد .برنامه دیشبش رو هم که با مدافع پرسپولیس بود دیدم اسمش چی بود؟ آهان یحیی گلمحمدی .بهش میگفت غذا غیر نمیرو چی بلدی؟(من:هیچی) میگفت ماکارونی و انواع خورشت و اینها .البته بعد وقتی قرار شد دستور پخت قورمه سبزی رو بده نتونست .با دیدن توانمندیهای مردان غیور این مرز و بوم که تو پخت انواع غذاها تبحر دارن منم به سرم زده یه چیزایی یاد بگیرم.خدا رو چه دیدین شاید یه روزی به دردمون خورد .

من از بچگی هی شنیده بودم ذبح اسلامی و اینها پیش خودم میگفتم بابا حالا مگه چه فرقی میکنه بلاخره امروز کشف کردم که تو ذبح اسلامی نخاع حیوون قطع نمیشه و این باعث میشه قلب همچنان بتپه و خون رو کامل از گوشت حیوون خارج کنه .نه خوشم اومد دلیلش خوب بود.

یه جوک قدیمی هم بگم دلتون باز شه : طرف زمانهای قدیم میخواسته بره خارج طوطیش رو که خیلی دوست داشته میسپره به رفیق ترکش .یه روز یه نامه از ترکه دریافت میکنه باز میکنه میبینه توش نوشته :طوطیت مرد .خلاصه بعد از کلی ناراحتی برمیداره یه نامه به ترکه مینویسه که عزیز من این چه وضع خبر دادن به آدمه تو که میدونستی من این طوطی رو چقدر دوست داشتم خبرش رو کم کم بهم میدادی مثلا یه بار نامه مینوشتی میگفتی طوطیت از قفس پرید رفت رو درخت .چه میدونم یه دفعه مینوشتی رو درخت گربه زخمیش کرد تا اینکه بعد از چند تا نامه که من آماده شده بودم خبر رو بهم میدادی .یه چند ماه میگذره یه نامه از ترکه میرسه توش نوشته بود :بابات رو درخته !!!

نظرات 7 + ارسال نظر
هاله دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 10:51 ب.ظ http://chekhabara.blogsky.com

آدم بعضی چیزا از این اسلام میبینه کف میکنه من یه جوریم که همه ی کارا اولش برام سخته نه بعضی

انیتا در پارادکس. بلاگ اسکای سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:25 ق.ظ

سلام... من تبریک گفتن رو دوس ندارم . بی مزه است. اما تعطیلات طولانی تون خوش بگذره... ذبح اسلامی واقعن این مدلی یه؟ البته فکر نمی کنم همین شکلی دقیقن اجرا بشه...

مسافر هتل کالیفرنیا سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:37 ب.ظ http://sokote-marg.blogsky.com/

سلام .دوست گلم......... واقعا جکت خیلی باحال بود ...........عیدم تا یادم نرفته بهت تبریک می گم

باران چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 07:00 ق.ظ http://baran0000.persianblog.com

نوروز خوش! :)

شهره چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 06:11 ب.ظ

جالب بود ...از هر دری سخنی بود ...و متنوع ...ذبحه رو نمی دونستم

دختر اردیبهشتی پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 05:10 ب.ظ http://14202.persianblog.com

اول سلام..دوم تبریک عید..سوم وایسا افلاین بخونم.....خوش باشی همیشه

گل آذین جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 12:28 ب.ظ

سلام
جالب بود. در مورد خیلی چیزها بحث شده بود. من هم اون قضیه ذبح رو نمیدونستم.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد