یادداشت برزخی

الان اول فروردینه ولی سال نو هم شروع نشده اینه که فعلا تو برزخ هستیم .نوشته امروز میتونه خیلی کمکتون کنه .توصیه میکنم حتما بخونین.

یادمه پارسال بلاگ اسکای یه کد تو صفحه اولش قرار داد که هر کی میخواست از فن آوری RSS استفاده کنه بایست اون کد رو تووبلاگش قرار میداد .من و شما اینکار رو کردیم .همون موقع خیلی دوست داشتم در این مورد و XML بدونم یادمه سرچ فارسی و انگلیسی هم کردم ولی سواد کامپیوتری من در حدی نبود که از مطالبی که میخوندم سر در بیارم .من میخواستم بدونم این RSS  در عمل به چه دردی میخوره که آخرش هم نفهمیدم اما ماجرا به همین جا ختم نمیشه چند وقت پیش بصورت کاملا اتفاقی سر از این مقاله سایت msn در آوردم و از اون به بعد فهمیدم RSS  یکی از بهترین تنکولوژیهاییه که میتونه وجود داشته باشه .شما با داشتم یک نرم افزار RSS READER  میتونین در عرض فقط چند ثانیه به بیست سی تا وبلاگ و سایت و ... سر بزنین و ببینین آیا مطلب جدیدی دارن یا نه؟ اگه مطلب جدیدی اضافه شده باشه تو همون نرم افزار قادر به خوندن مطلب جدید خواهید بود فقط خود خدا میدونه چقدر تو وقتتون صرفه جویی میشه .کار کردن با این نرم افزار از روشن و خاموش کردن کامپیوتر هم آسونتره یه لیست از وبلاگها و سایتهای مورد علاقه تون تهیه میکنین و هر بار که به اینترنت وصل شدین در عرض چند ثانیه (بله منظورم تانیه ست نه دقیقه) تمام نوشته های جدید رو دریافت میکنین .بسیاری از مطالب به درد بخور سایتهای خارجی رو هم میتونین از این طریق بسرعت بدست بیارین .با استفاده از RSS از شر تبلیغات اینترنتی هم در امان خواهید بود .دیگه بیش از این تعریف نمیکنم اگر از RSS استفاده نکنین مثل این میمونه که تو عصر فضا گاری سواری کنین .خود دانید . اول از این صفحه NET FRAME WORK  رو داونلود کنین حجمش یه ذره زیاده و یکی دوساعت طول میکشه ولی ارزشش رو داره .بعد از این صفحه خود نرم افزار رو دانلود کنین و به ترتیب ست آپ کنین .اگر سئوالی داشتین میتونین جوابش رو تو قسمت FAQ سایتی که گفتم پیدا کنین یا اینکه از خودم بپرسین اگه جوابش رو میدونستم بهتون میگم.
سال نو همه تون مبارک

نظرات 10 + ارسال نظر
مریم و سعید شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 10:26 ق.ظ

مریم و سعید شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 10:26 ق.ظ http://saghf.blogsky.com

سلام دوست خوب من . سال 82 به هر حال و به هر روی گذشت.برا شما آرزو می کنم که سالی پربارتر و پیروزمندانه تر پیش روداشته باشید. شادی و سلامتی و سربلندی شما رو از خدای یگانه خواستارم . ممنون از اینکه همیشه برا ما آرزوهای خوب داشته و گاهی هم یادی از ما می کنید.

اردلان شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 05:59 ب.ظ http://ardalan235.persianblog.com

سال نو مبارک و با آرزوی بهترینها

همشهری کاوه شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 06:17 ب.ظ http://citizenkaveh.blogspot.com

همینم مونده دو سه ساعت وقت بذارم نرم افزار دانلود کنم .... راستی عایقیتت توی سال جدید از بین رفت؟

هاله شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 07:20 ب.ظ http://chekhabara.blogsky.com

سلام عیدت مبارک

شهره شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 07:34 ب.ظ

سال نو مبارک آقا حمید رضا ..
بهترین روزا رو براتون آرزو می کنم ..امیدوارم سال تحویل یاد جوجه من کرده باشین ..می گم من تازه امروز فهمیدم که امسال سال میمونه ...هه هه هه طفلکی جوجم ..

لطیفه شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 10:47 ب.ظ http://latifeh.blogsky.com

سلام
با آرزوی بهترین روزها برای شما و خانواده محترم
قصد داشتم تو همون مطلب ویتنامتون نظر بدم که نشد
راستی آی دی یاهوم رو تغییر دادم
اون زیادی اسپم مییومد
آی دی جدیدمو گذاشتم تو قسمت ایمیل

گل آذین شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:48 ب.ظ

سلام:
سال نو مبارک ٬ امیدوارم سال خیلی خوبی را پیش رو داشته باشید.
آرزومندآرزوهایتان .

کی تاش یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 04:13 ب.ظ http://keytash.blogsky.com

سلام آدیاباتیک جون .. نوروز مبارک .. امیدوارم سال خوبی رو شروع کنی مملو از موفقیت و شادی و تمام چیزهای خوب دیگه ای که خواهان تحققشون توی سال جدید هستی ... / متن جالبی بود ..اطلاعات خیلی مفیدی بهم داد .. کنجکاو شدم یه کم به RSS

کی تاش یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 04:14 ب.ظ

گیر بدم ببینم چیه ... / موفق باشی ... ( شرمنده به دلیل گیجگولیت بنده دو کامنته شد !!‌)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد