on board characteristics

یه کتاب دارم به اسم people in fact and fiction که اونو پارسال 50 تومن از یکی از این حراجی های کتاب حوالی میدون انقلاب خریدم .حالا بگذریم از اینکه من چقدر از این کتاب 50 تومنی ها دارم و چقدر داشتن این کتابهای باعث شادمانی (خنده) دوستان شده. این کتاب به زبون ساده ای نوشته شده و در واقع بیوگرافی شخصیتهای برجسته دنیا نظیر هنری فورد -آبراهام لینکلن - برادران رایت و یه عده دیگه ست .چند روز پیش دوباره این کتاب رو گرفته بودم دستم یه چیزی تو زندگی نامه ادیسون به نظرم جالب اومد و وقتی فکر کردم دیدم مشابه این خصلت رو یه سری آدم های دیگه هم داشتن .ماجرا از این قراره که ادیسون وقتی فقط 6 سالش بوده اولین تجربه علمی خودش رو انجام میده و میره دامنش (اون زمان پسرا هم وقتی کوچیک بودن دامن میپوشیدن مثل الان که دخترا هم شلوار می پوشن) رو روی تخم مرغها پهن میکنه و روی اونا میخوابه جالبه که فکر غذا رو هم کرده بوده و کلی خوراکی آورده بوده بغل دستش چیده بوده که بخاطر غذا بلند نشه بره!!! خلاصه اینکه بابا و مامانه کلی میگردن دنبالش و آخر سر اونو درحالیکه رو تخم مرغها خوابیده بوده پیداش میکنن . می خوام بگم یه سری از خصوصیات در آدم از همون اول وجود داره یعنی لازم نیست آدم بره نصبشون کنه بعبارتی on board  هستن .شنیدین که میگن فلانی مادر زاد این کاره بوده .حالا من موندم هی میگردم ببینم بلاخره من چیکاره هستم می بینم نخیر خبری نیست .یکی کارت صداش خوبه یکی کارت گرافیکیش حرف نداره به ما که رسیده کمپانی جنس تموم کرده هیچی نبسته رو main board تازه شانس بیارم همینم نسوزه.

اون روزی رفته بودم یه کتابفروشی چشمم افتاد به یه کتاب به اسم "وبلاگستان" .برداشته بودن مطالب کلی از وبلاگها رو تو این کتاب چاپ کرده بودن البته مطالب جالب رو .هر چی گشتم اسمی از خودم و شما اون تو پیدا نکردم .البته شما که خودتون میدونین من اصـــــــــــلا دنبال اینجور مسایل حاشیه ای نیستم (ولی خودمونیم حالا چی میشد یه مطلب هم از وبلاگ من میذاشتن اون تو؟)

خبر داشتین شیرین می خواد وکیل خانواده زهرا بشه؟
یه طنز تلخ هم از نبوی بخونین

نظرات 4 + ارسال نظر
دانيال چهارشنبه 14 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 10:36 ب.ظ http://57.blogsky.com

سلام
خوب من هم زمان شاه يک بار رفتم چادر مادرم را گرفتم تا از پشت بام با چتر نجات سقوط کنم اما ترسيدم اين کار را نکردم
برای همين من اديسون نشدم
شاد باشيد

میلاد پنج‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 10:08 ق.ظ http://tarfand.blogsky.com

لینکت کردم...قالبت هنوز ایراد داره.....
موفق باشی

گل آذین جمعه 16 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 09:40 ق.ظ

سلام:
آخی٬ ادیسون بچه که بوده چه بانمک بوده !!!! ;-)
موفق باشید.

سجر شنبه 17 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 09:11 ق.ظ http://www.sisiworld.com

سلام...
داستان قشنگی بود... طنز رو نتونستم بخونم باز نمیشد ..... در مورد بی نوشت هم خودمم نمیدونم!!!!
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد