نگرانی بی مورد

در زندگی یاد گرفته ام که هرگز نباید نگران دو چیز باشم .اول نگران چیزهایی که نمیتوانم آنها را عوض کنم .اگر نشود چیزی را عوض کرد نگرانی در مورد آن احمقانه و بیفایده ست .
دوم نگرانی در مورد چیزهایی ست که می توانم آنها را عوض کنم .اگر بشود چیزی را عوض کرد ،پس به جای اتلاف انرژی برای نگرانی ، بهتر است انسان دست بکار شود .بنابراین در نود درصد موارد خطر نگرانی از خود مساله بیشتر است.
نگرانی را به همان جایی بفرستید که حقش است:بیرون زندگیتان!!!

کلیپ "بزن باران" با صدای حبیب رو میتونین اینجا تماشا کنین.
راستی به یه چیز توجه کردین؟ من دیروز داشتم فکر میکردم که بلاگ اسکای چه منفعتی از کاری که میکنه عایدش میشه .آخه بر خلاف بقیه هیچ تبلیغاتی هم نداره حتی تو صفحه اصلیش.اگه شما میدونین به منم بگین بفهمم.

چند وقت پیش یه مطلب تو اینترنت پیدا کردم تحت عنوان "useless facts" بعضیهاشون واقعا جالب هستن .شما هم بخونین:
Almonds are not really nuts, but a member of the peach family.
Eskimos use refrigerators to keep food FROM freezing.
Polar bears are left-handed!
The name Wendy was made up for the book "Peter Pan."
Jimmy Carter was the first U.S. president to have been born in a hospital.
The reason firehouses have circular stairways is from the days when the engines were pulled by horses. They kept the horses from walking up the stairs!
An estimated 35 percent of people who use personal ads for dating are already married!
The Bible has been translated into Klingon.
A cockroach can live without its head, until it starves to death.
The highest point in Pennsylvania is lower than the lowest point in Colorado.
The flea can jump 350 times its body length. That's like a human jumping the length of a football field.
Butterflies taste with their feet!
According to surveys, on average people fear spiders more than they fear death.


 

نظرات 7 + ارسال نظر
گل آذین دوشنبه 12 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 07:59 ب.ظ

سلام:
به مطلب خیلی جالبی اشاره کرده بودید ٬ من دقیقا د. روزه که با همچین مساله ای روبرو شده ام :-)
فکر کنم آدم باید خیلی روی این جور چیزها تمرین کنه تا بتونه خودش رو قوی کنه .
مطلب انگلیسی رو هم بعد از اینکه قطع کردم میخونم.به نظر جالب میاد.
موفق و شاد باشید.

سحر سه‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 10:18 ق.ظ http://www.sisiworld.com

سلام
خوبی؟؟؟؟ قالب جدید مبارک باشه... خیلی خوشگل و ساده و شیک و ........ (دیگه همه چی تموم)‌ شده..... مبارکت باشه
در مورد نگرانی هم راست میگی... اگه بتونیم بندازیمش بیرون عالی میشه، به نظر من مهمترین عاملی موفقیت برای بیرون انداختن نگرانی همون توکل خالص و واقعی به خدا میتونه باشه.... به قول معروف: کار ساز ما به فکر کار ماست **** فکر ما در کار ما آزار ماست
شاد و موفق باشی

انیتا سه‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 10:58 ق.ظ http://paradox.blogsky.com

من که بعضی هاشو نتونستم باور کنم اصلن ن ن ن !!!!!!!!!!!!
ببخشن اونوقت klingon چی هست؟!!!!!!!!

مرتضی سه‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 04:51 ب.ظ

سلام چد خط اول رو خوندم. سر فرصت بقیش رو هم می خونم. ولی با همون چند خط اول که خوندم موافقم. امیدوارم شاد باشی. همیشه به یاد دوستای خوبم هستم. خدانگهدار.

محمد سه‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 09:22 ب.ظ

باهات موافقم . در مورد نگرانی . برام بنویس چطور من هم می تونم وبلاگ داشته باشم لطفن

صادق چهارشنبه 14 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 08:37 ق.ظ http://sadeghkhan.blogsky.com/

سلام .قالب جدید مبارک باشه. درضمن توصیه خوبیه . ولی من که اکثر موقع نگرانی فراموش میکنم. شادو سرافراز باشی

گل آذین چهارشنبه 14 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 07:40 ب.ظ

سلام:
راستی اون مطالب انگلیسی رو هم خوندم ٬ اگه واقعا راست باشه ٬ خیلی عجیب و جالب بود.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد