قالب دقیقه ۹۰


امروز نشستم یه ذره با قالب وبلاگ ور رفتم و در نهایت وبلاگم اینی شد که می بینین .تازگیها به وبلاگهای ساده علاقه مند شدم و دیگه از اسکریپ و پس زمینه رنگی و اینها خوشم نمیاد .فکر میکنم برای شما هم که وبلاگ رو مطالعه می کنین اینجوری بهتر باشه چون خاطرم هست عکس پس زمینه قالب قبلی تو خوندن مطالب مشکل ایجاد میکرد .همونطور که متوجه شدین یه قسمت polling هم به وبلاگ اضافه کردم و قصد دارم از این به بعد در مورد یه سری چیزها آمار هم بگیرم!!! البته وبلاگ هنوز هم کامل نشده و یه سری بخش های دیگه هم به مرور زمان بهش اضافه میشه ولی شکل کلی قالب تغییر چندانی نخواهد کرد.
امروز کمی از بازی آرسنال و لیدز رو تماشا کردم .تا نیمه اول که من تماشا میکردم آرسنال با سه گل پیش بود و مثل اینکه تونسته با چهار گل لیدز رو مغلوب کنه .تا اینجای فصل آرسنال شکست نداشته و این میتونه خیلی امیدوار کننده باشه ولی تجربه سالهای گذشته نشون میده که نباید خیلی هم به این پیروزیهای پیاپی دل خوش کرد چون هر چقدر که سابقه خوبی تو شروع فصل داشته به همون اندازه هم در انتهای فصل ناکام و یا شایدم بهتر باشه بگیم بد شانس بوده .خیلی از چیزی که میخواستم بگم دور شدم .چیزی که تو مسابقات لیگ برتر برای من همیشه جالب بوده فاصله بسیار اندک تماشاچی ها با زمین مسابقه ست چه بسا که حالاتی پیش میاد که شاید اگه تماشاچی دستش رو دراز کنه بتونه پیرهن بازیکن رو هم بگیره .لابد میدونین که تماشاچیهای انگلیس چندان تماشاچی های ساکتی هم نیستن و از جمله جنجالی ترین تماشاچیها یکیش همین انگلیسی ها هستن (جام های جهانی گذشته رو که حتما به یاد دارین ) اینکه چطور تونستن این تماشاچیها رو انقدر خوب کنترل کنن میتونه درس بزرگی برای مسئولان ما باشه .به نظر میرسه اگه جریمه های سنگینی برای تماشاچیهای استادیومهای ایران وضع بشه و از چند وقت قبل هم از طریق تلویزیون این جریمه های سنگین مکررا به مردم یاد آوری بشه و بعد از هر مسابقه چند نفر رو بگیرن و دادگاهشون رو تو تلویزیون پخش کنن و حتی اگر وسع مالی نداشتن بخاطر خساراتی که وارد کردن براشون حکم حبس صادر بشه و همه اینها به اطلاع مردم برسه دیگه کسی جرات نداشته باشه که بخواد انقدر رفتار زشت و زننده ای تو استادیومها داشته باشه . لازم نیست همه خاطیها تنبیه بشن تو هر مسابقه اگه 20 نفر رو از طریق دوربین های مدار بسته شناسایی کنن کافیه . بلاخره جلوی این رفتار زشت باید یه روزی گرفته بشه .راستی فوتبال خانمها هم که داره خوب پیش میره .چه بسا که اگر بذارن خانمها با شلوار و حجاب تو مسابقات جهانی و منطقه ای شرکت کنن چند وقت دیگه تو فوتبال خانمها یه چیزی بشیم از آقایون که فعلا بخاری در نمیاد .
                
نظرات 4 + ارسال نظر
انیتا یکشنبه 11 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 12:41 ق.ظ http://paradox.blogsky.com

باز هم که تغییر!!!! مبارکه... این N چیه که اول تیتر هر نوشته ات هست؟!؟
:«:«:«:«:«:«:
من که فوتبال موتبال شوتبال نمی بینم... یعنی ایران بودم کمی می دیدم اما اینجا... اصلن وقت تلویزیون دیدن ندارم!!!!

آرمین یکشنبه 11 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 04:37 ق.ظ http://www.Armiin.blogsky.com

سلام، تو این چند وقت که من نبودم چقدر انجا تغییر کرده، خیلی قشنگ شده – البته قبلی هم قشنگ بود ا.

گل آذین یکشنبه 11 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 08:09 ق.ظ

سلام:
قالب جدید وبلاگتون مبارک.
موفق باشید.

لطیفه یکشنبه 11 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 11:11 ب.ظ http://latifeh.blogsky.com

سلام
خوب این دفعه خیلی بهتر شده
اما اگه بتونی برای بک گراند یه رنگ ملایم استفاده کنی بهتر میشه
سفید یه مقدار چشمو میزنه
ئلی زیاد هم جدی نگیر سلیقه خوبی ندارم
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد