حرفهای همیشگی


چند وقته حس یکنم قالب وبلاگم سنگین شده و از طرفی خیلی وقته این قالب رو دارم اینه که میخوام تو اولین فرصتی که دست بده بشینم یه قالب جدید طراحی کنم .
نمیدونم چقدر اهل کتاب و رمان بودین و هستین بهترین رمانهای دنیا از نظر شما کدوم کتابها هستن؟ یه نگاه به این لیست بندازین .من که خیلی با کارشناسنایی که این لیست رو تهیه کردن موافق نیستم مثلا تو این لیست کتاب دن کیشوت اول شده البته من وقتی بچه بود م این کتاب رو خوندم اون هم بصورت خلاصه شده و شاید کتاب اصلی جاذبه های خیلی بیشتری داشته باشه .یا من کتاب غرور و تعصب pride and prejudice رو خیلی بیشتر از Emma دوست دارم .
دوستانی هم که نگران اوضاع افسانه نوروزی بودن فعلا میتونن یه نفس راحت بکشن چون فعلا حکم متوقف شده و به نظرم این میتونه نشونه خوبی باشه .این اسراییل تازگیها خیلی تو جنبه سیاسی ذهن منو به خودش مشغول کرده باید سر فرصت یه سری کتاب و اینها در موردش پیدا کنم و بخونم .میخوام از پیدایشش بدونم واینکه برای انگلیس وجود کشوری به نام اسراییل تو اون زمان چه ضرورتی داشته و اینکه الان این کشور برای چی انقدر برای امریکا مهمه و نقش واقعی اسراییل تو منطقه چیه؟ احتمالا شما هم از حساسیتهایی که امریکا نسبت به اسراییل داره با خبرین .سئوالی که دقیقا برام مطرحه اینه: مگه اگه اسراییل نباشه چی میشه؟

یه کلیپ در مورد قاچاق دختران ایرانی به دبی

نظرات 5 + ارسال نظر
عسل شنبه 26 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 02:07 ب.ظ http://asalii.persianblog.com

من که رمان نمیخونم... نظری ندارم

گل آذین شنبه 26 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 03:55 ب.ظ

سلام:
لینک جالبی بود. البته من بیشتر اون کتابها رو نمیشناختم :"
صفحه لینک دومی رو هم نتونستم باز کنم.
موفق باشید.

انیتا شنبه 26 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 10:01 ب.ظ http://paradox.blogsky.com

سلام عزیز... مرسی از دیدارت!! می دونی من چه رمانی رو واقعن دوست دارم؟؟catcher in the rye اثر david salinger که تو فارسی به ناتور دشت ترجمه شده. البته من ترجمه ی فارسی شو نخوندم اما باید خوب باشه... به همه توصیه می کنم حتمن بخوننش.
تو بچگی هام هم یادمه رمان سه رفیق اثر ماکسیم گورکی رو رو خیلی دوست داشتم!!... الآن رمانهای فارسی خیلی خوبی تو ایران هست خیلی دلم می خواست دسترسی داشتم به کتابهای احمد محمود، منیرو روانی پور، غزاله علیزاده، هوشنگ مشیری و ... البته منیرو وبلاگ هم داره... رضا قاسمی هم وبسایت داره (که من خیلی دوستش دارم)
....................................
من گاهی حرف از رفتن می زنم چون یه دفه دلم می گیره و حس می کنم که وبلاگ نویسی و ارتباط با شماها که تو ایران هستین نمی تونه آرومم کنه گاهی!!! اما خب یه حسه می گذره!!!
راستی مرسی از اینکه مگس کش خریدی... ولی من خرمگسها رو خیلی دوست دارم... اونایی که اواخر اسفند ماه سروکله اشون پیدا میشد و یعنی بهار در راه بود... بال سبز رنگی داشتن و چشای سیاه و بزرگ... آخی!!!! چه طوری دلت میاد منو بکشی؟!؟!؟! :(
این تن به قول خودت فابریکتو که مال یه خانوم دکتر بوده چه طوری کش رفتی بدجنس؟!؟ حالا روحت چی؟؟ اون مال کیه؟!؟
::::::::::
در مورد نابینایان... من فکر می کنم خوب دیدن بسیار مهمتر از صرفن بینا بودنه... البته این به این معنا نیست که اگه نابینا بودم دلم نمی خواست بینا باشم اما... دیدن خود یه هنر بزرگه!! منو یاد رنگ خدا انداختی... گرچه من از اون فیلم خیلی بدم اومد!!!
:::::::::::::::
راستی جوک پایینی خیلی خوب بود....
تا بعد دوست من...

مهرانا یکشنبه 27 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 01:06 ق.ظ http://mehrana1382.blogsky.com

سلام. قالب فعلی که خیلی قشنگه حتما بعدی قشنگ تره. این کلیپ هم خیلی ادم رو متاثر میکنه. در ضمن کلا رمان خوندن خیلی لذت داره

انیتا یکشنبه 27 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 09:06 ق.ظ

این لینک به کلیپ یه صفحه ی سفیده...:( یعنی اصولن اشکال از خود گویا نیوزه انگار!! پس شماها چطوری دیدینش؟!
راستی من در پیغام قبلی ام نوشتم هوشنگ مشیری که ببخشین منظورم هوشنگ گلشیری بود :)
تا بعد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد