۱۳ خط

سیـــــزده خـــــط بـــــرای زنـــــدگی بهتـــــر
سخنانی از‌ گابریل گارسیا مارکز
1-دوستت دارم نه بخاطر شخصیت تو، بلکه بخاطر شخصیتی که من هنگام با تو بودن پیدا میکنم
2-هیچ کس لیاقت اشکهای تو را ندارد و کسی که چنین ارزشی دارد باعث اشک ریختن تونمیشود
3-اگر کسی آنطور که میخواهی دوستت ندارد، به این معنی نیست که تو را با تمام وجودش دوست ندارد
4-دوست واقعی کسی است که دستهای تو را بگیرد ولی قلب تو را لمس کند       
5-بدترین شکل دلتنگی برای کسی آن است که در کنار او باشی و بدانی که هرگز به او نخواهی رسید
6-هرگز لبخند را ترک نکن حتی وقتی ناراحتی، چون هر کسی امکان دارد عاشق لبخند تو شود
7-تو ممکن است در تمام دنیا فقط یک نفر باشی، ولی برای بعضی افراد تمام دنیا هستی
8-هرگز وقتت را با کسی که حاضر نیست وقتش را با تو بگذراند، نگذران
9-خدا خواسته است که ابتدا بسیاری افراد نامناسب را بشناسی و سپس شخص مناسب را،به این ترتیب وقتی او را یافتی بهتر میتوانی شکرگزار باشی
10-به چیزی که گذشت غم مخور، به آنچه پس از آمد لبخند بزن
11-همیشه افرادی هستند که تو را می آزارندبا این حال همواره به دیگران اعتماد کن و فقط مواظب باش که به کسی که تو را آزرده، دوباره اعتماد نکنی
12-خود را به فرد بهتری تبدیل کن و مطمئن باش که خود را میشناسی، قبل از آنکه شخص دیگری را بشناسی و انتظار داشته باشی او تو را بشناسد
13-زیاده از حد خود را تحت فشار نگذار، بهترین چیزها در زمانی اتفاق می افتد که انتظارش رانداری

 

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 5 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 04:05 ب.ظ

ای بابا من اصلا حواسم نبود امروز قبلا مطلب گذاشتم .

گل آذین شنبه 5 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 07:39 ب.ظ

سلام:
این ۱۳ خط که خیلی جالب است ٬ البته من قبلا خونده بودمش٬ ولی باز یادآوری شد٬ چون یادم رفته بود.
اون مطلب xml هم مثل اینکه خیلی کامل است٬ الان میخوام برم وسر فرصت با دقت بخونم.
من فکر کرده بودم شما یه سری مطالب کلی میخواید در مورد اینکه xml چیه ٬ فکر نمیکردم منظورتون این جوری و تا حدی توضیح دستورات و قواعدش باشه.
موفق باشید.

خانم گل آذین حق با شماست در حقیقت من از همون اول هم دنبال مطالب کلی و عامه فهم در مورد xml بودم و برای همین هم یکبار مزاحم شما شدم و از شما خواستم که در این مورد توضیح بدین .توضیحات شما جالب بودن ولی باید اعتراف کنم که من هنوز جواب سئوالاتم رو نگرفته ام .این مطلب رو یکی دیگه از دوستان فرستاده بود ولی به قول شما در مورد دستورات و قواعده ایه که من در موردش اطلاعاتی ندارم چون من هنوز html هم بلد نیستم ولی گفتم شاید به درد دیگران بخوره و رو همین حساب تو صفحه قرارش دادم .فکر میکنم ما وبلاگ نویسها بد نیست بعضی وقتها از اینکارا هم بکنیم شاید بدین ترتیب مشکل یه عده دیگه که در این مورد اطلاعات میخوان حل بشه .بازم از شما و باقی دوستان تشکر میکنم.

انیتا شنبه 5 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 11:10 ب.ظ http://paradox.blogsky.com

.......... آخریش از همه درست تره هاااااا...!!!!!!!!!!!

آرمین یکشنبه 6 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 05:20 ق.ظ http://www.Armiin.blogsky.com

سلام – من شماره ی ۸ تو قبول دارم!– میبینم شما هم از خوانندگان مجله ی موفقیت هستین، خوبه

شین جمعه 18 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 10:43 ب.ظ http://forough.blogsky.com

این مطلب هیچ ربطی به این مجله یا اون مجله نداره، چون من هیچ وقت مجلهء موفقیت رو نخوندم ولی هم اصل هم ترجمهء این سیزده خط بی‌نظیر رو قبلا خونده بودم.
ترجمهء کمی به‌تری هم از اون موجوده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد