جای نگرانی نیست


این چند روزه به یه چیز جالب برخوردم و اون پایین اومدن آمار بازدیدهای وبلاگمه .نمیدونم بازدیدهای شما هم کم شده یا نه؟ولی به هر حال این مشکلیه که اخیرا خیلی از کاربرهای بلاگ اسکای بهش دچار شدن .دلایلش هم کم نیستن :اینکه خیلی از وبلاگها دیر به دیر به روز میشه و انگیزه دید و بازدید !!! رو تو خیلی ها میکشه اینکه نوشته ها از لحاظ کیفی افت کرده (مخصوصا وبلاگ خودم) و اینکه دیگه آخرهای تابستونه و انواع و اقسام مشغله ها برای اقشار مختلف وجود داره و.... به هر حال اینا رو گفتم که نگران نباشین!!!
چند روز پیش روزنامه همشهری رو میخوندم یه سری نکات ریز در مورد ترفندهای کامپیوتر نوشته بود که من یکی ازش بی اطلاع بودم گفتم اینجا بنویسم شاید به درد شمها هم بخوره:
ایجاد فولدر بی نام:هنگام تعیین نام و یا ایجاد فولدر کلید ALT را نگاه داشته و عدد 255 را تایپ نمایید و سپس دگمه اینتر را بزنید.
تغییر نام دسته ای فایلها و یا فولدرها:فایلها و یا فولدرهای مورد نظر را انتخاب کرده و گزینه rename  را از منوی کلیک سمت راست انتخاب کرده و نام مورد نظر خود را وارد کرده و اینتر نمایید.(برای کار به این سادگی من قبلا از TWEAK XP استفاده میکردم)
برای مطلع شدن از فعال و یا غیر فعال بودن دگمه های caps lock-scroll lock- num lock : برای 5 ثانیه دگمه num lock  را پایین نگا دارید سپس ویندوز به شما پیغامی میدهد گزینه ok ا انتخاب نمایید .از این به بعد هر گاه این دگه ها را فشار میدهید از کیس شما صدای بوق شنیده میشود.
جلوگیری از اجرای سی دی های auto run : پس از قرار دادن سی دی در دستگاه دگمه shift را چند ثانیه پایین نگاه دارید.
نظرات 4 + ارسال نظر
دانیال پنج‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 11:13 ب.ظ http://57.blogsky.com

سلام
جوکها که جالب بود این ۲۲۵ را سر در نیاوردم
شاد باشی

امید آنلاین جمعه 28 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 10:05 ق.ظ http://omid-online.blogsky.com

سلام‌! ... بابا با نمک ‌ ! بابا جک قشنگ‌! بابا ....

بای بای

گل آذین جمعه 28 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 10:21 ق.ظ

سلام :
من دوباره میخوام ۳ تا نظر رو یکی کنم !! چون این چند روز نتونستم بیام و مطالب رو بخونم.
جوک های جالبی بود و خیلی خنده دار. همینطور اون عکس ها. مطلب آخرتون هم مفید بود . من هم بعضی هاش رو نمیدونستم .
موفق باشید.

شهره شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 12:30 ب.ظ

استفاده کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد