روز پدر مبارک

من خیلی وقت بود خودم چیزی نمینوشتم و همش از اینور و اونور کپی میکردم الانم قصد پر چونگی ندارم فقط چند تا چیز هست که باید در موردش حرف بزنم!!! یکی روز پدره که حتما باید این روز رو به پدرای گل گلاب تبریک بگم همینطور به کسانیکه هنوز بابا نشدن ولی عشق بابا شدن دارن.امیدوارم ماها بتونیم بچه های خوب و سالمی تربیت کنیم و تحویل جامعه بدیم.یه مطلب مهم دیگه هم اینه که بلاخره بعد از چند ماه در به دری بعد از تحمل چند ماه دوری و فراق ، از امروز یه بار دیگه سیستم نظر دهی بلاگ اسکای راه افتاد .ازتون تقاضا دارم اگر میخواین نظر بدین روی نظرات کلیک کنین .من بزودی سیستم قبلی رو از صفحه برمیدارم البته قصد دارم نظرات شما رو که زحمت کشیده بودین و نوشته بودین رو به این سیستم انتقال بدم. یه درس اخلاقی هم تو ذهنم بود که بگم و نمیگم چون هم یادم رفته و هم اینکه دیگه شورش رو در آوردم با این درسهای اخلاقی .وبلاگ باید همه چیز توش باشه من این مدلی خوشم میاد .همین الان یادم اومد که چند روز پیش یه مطلب ترجمه کردم که بی ارتباط به مردا و زنها نیست (ببینم میتونم تو چنین شبی زن و شوهرا رو به جون هم بندازم یا نه؟) امشب هر جا هستین شاد باشین وشادی کنین.
نظرات 1 + ارسال نظر
شی شی سه‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 08:49 ب.ظ

روزتون مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد