فیلمبرداری‌ از یک‌ دختر برای‌ باج‌خواهی

 

روزنامه اعتماد، 15 شهریور 82‌: پسرجوانی‌ که‌ با فیلمبرداری‌ از یک‌ دختر قصد اخاذی‌ از خانواده‌ وی‌ را داشت‌ توسط‌ ماموران‌ اداره‌ یازدهم‌ پلیس‌ آگاهی‌ تهران‌ دستگیر شد.
روز چهارشنبه‌ گذشته‌ دختر 18 ساله‌یی‌ به‌ نام‌ «فاطمه‌» همراه‌ با مادرش‌ به‌ شعبه‌ هفتم‌ بازپرسی‌ دادسرای‌ جنایی‌ مراجعه‌ کرد و در شکایت‌ خود گفت‌: از مدتها قبل‌ پسر جوانی‌ که‌ خود را «حمیدرضا» معرفی‌ می‌کرد، جلوی‌ مدرسه‌ ما می‌آمد و همیشه‌ مرا تا خانه‌ تعقیب‌ می‌کرد، گاهی‌ اوقات‌ هم‌ جلو می‌آمد و می‌خواست‌ سرصحبت‌ را با من‌ باز کند. این‌ تعقیب‌ ادامه‌ داشت‌ تا اینکه‌ وقتی‌ بیشتر با او آشنا شدم‌، به‌ نظرم‌ پسر خوبی‌ آمد و دوستی‌ ما نزدیک‌تر شد.
چند باری‌ به‌ خانه‌اش‌ رفتم‌ تا این‌ بار آخر که‌ به‌ دیدنش‌ رفتم‌ او از من‌ خواست‌ تا کاری‌ انجام‌ دهم‌ که‌ برایم‌ باور کردنی‌ نبود. او به‌ زور و با تهدید مرا عریان‌ کرد و شروع‌ به‌ فیلمبرداری‌ از من‌ کرد. بعد که‌ کارش‌ تمام‌ شد ،گفت‌ تو دیگر در مقابل‌ خواسته‌های‌ من‌ نمی‌توانی‌ مقاومت‌ کنی‌ چرا که‌ من‌ از تو مدرک‌ دارم‌، با این‌ فیلم‌ هر بلایی‌ که‌ بخواهم‌ می‌توانم‌ سر تو و خانواده‌ات‌ بیاورم‌.
در آن‌ لحظه‌ مثل‌ آدمهای‌ گیج‌ و گنگ‌ شده‌ بودم‌، می‌خواستم‌ خودم‌ را بکشم‌ ولی‌ بعد فکر کردم‌ شاید من‌ نخستین‌ طعمه‌ او نبوده‌ام‌ و اگر من‌ بمیرم‌ او این‌ بلا را سر دختران‌ دیگری‌ می‌آورد، به‌ همین‌ خاطر دل‌ را به‌ دریا زدم‌ و ماجرا را برای‌ مادرم‌ تعریف‌ کردم‌، حالا هم‌ آمده‌ام‌ از او شکایت‌ کنم‌ تا دستگیرش‌ کنند.
با شکایت‌ «فاطمه‌» ماموران‌ اداره‌ یازدهم‌ پلیس‌ آگاهی‌ کار خود را برای‌ دستگیری‌ حمیدرضا آغاز کردند و پس‌ از چند بار مراجعه‌ به‌ خانه‌اش‌ وی‌ را دستگیر کردند.
«حمیدرضا» پس‌ از دستگیری‌ ابتدا منکر اظهارات‌ «فاطمه‌» شد اما سرانجام‌ اعتراف‌ کرد و انگیزه‌ خود را از این‌ کار اخاذی‌ از خانواده‌ دختر اعلام‌ کرد.
در حال‌ حاضر «حمیدرضا» تحویل‌ ماموران‌ اداره‌ یازدهم‌ آگاهی‌ شده‌ تا در صورت‌ داشتن‌ جرمهای‌ بیشتر به‌ آنها اقرار کند.

 
نظرات 2 + ارسال نظر
صادق چهارشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 06:01 ق.ظ

bayesti be shojate in dokhtar tabrik goft , hade aghal maneh az edame raftare nashayeste on pesare shodeh

گل آذین چهارشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1382 ساعت 07:19 ق.ظ

--------------------------------------------------------------------------------

سلام:
اون مطلب پول و زمان خیلی با نمک بود.
در مورد فستیوال هم خیلی ممنون که اطلاع رسانی !! کردید ، چون من یکی که اصلا از همچین جریانی خبر نداشتم، خدا رو شکر که بالاخره یه همچین برنامه هایی توی ایران هم اجرا میشه.
در مورد مطلب آخری هم متاسفم و به نظرم هر دو تاشون خیلی اشتباه کردند ، هم دختره بخاطر اینکه زود اعتماد کرده و اصلا اینکه رفته خونه پسره ، زشتی عمل پسره هم که دیگه جای بحث نداره.
حالا باز خوبه که دختره کار رو از بد ، بد تر نکرد و از دست پسره شکایت کرد.
ببخشید من یه دفعه 3 تا کامنت رو با هم توی یکی نوشتم.
موفق باشید.


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد