دنیای وارونه

 

این چند روز که خبری ازم نبود دچار این ویروس جدید شده بودم که برای آدم شماره معکوس میندازه .فرداشم که کل سیستمم تعطیل شد و خلاصه کلی بدبختی کشیدم و یه عالمه از فایلهایی که برای بدست آوردنشون ساعتها زحمت کشیده بودم و تو اینترنت سرچ کرده بودم پرید .ترجمه این متن انگلیسیه هم با ویندوز قبلیم پر شد.فکر نمیکنم نیازی هم به ترجمه من باشه تا ما باشیم از حقوق خانمها دفاع نکنیم خیلی جالبه وقتی یه مطلب مینویسی و میگی که خانمها ال هستن و بل هستن (منظور بل تو کارتون بل و سباستین نیستا ) هیچ کس صداش در نمیاد .تازه خود خانمها هم میان تایید میکنن و جالب تر وقتیه که آدم یه نوشته فیمینیستی رو ترجمه میکنه همه آدم رو به زن ذلیل بودن محکوم میکنن .آخه پدر من، آش نخورده و دهن سوخته؟؟ البته میدونم که دوستان شوخی میکردن (؟؟!!!) و منظوری نداشتن .در مورد اون ویروس و نحوه از پا در آوردنش هم اگر سئوالی داشتین بپرسین .یه مطلب دیگه هم که باید اضافه کنم اینه که به نظرم مطالبی رو که انگوری نوشته بود و سحر خانم هم تو مطالبشون تایید کرده بودن هم خطاب به آقایونه و هم خانومها .یه موقع اشتباه نشه !!!