ترجمه شده متن قبلی

لطیفه ازم معنی نوشته چند روز پیش رو خواسته بود که اونو براتون مینویسم ولی قبل از اون باید به اطلاعتون برسونم که دوست عزیزم ،مرتضی که معرف حضورتون هست یه وبلاگ تخصصی در مورد دیابت راه انداخته که میتونین اونجا در این مورد هر نوع اطلاعاتی خواستین کسب کنین .خوندنشو مخصوصا برای کسانیکه با افراد مسن در ارتباط هستن و یا تو خانواده شون افراد دیابتی دارن توصیه میکنم و اما ترجمه :

چطوری حال پسرا رو بگیریم:

پسر:میخوای برات یه چیز بخرم بخوری؟

دختر:نه راستش رو بخوای ترجیح میدم پولشو داشته باشم

 

پسر:خانم من یه عکاسم .مدتها بود دنبال چهره ای مثل چهره شما میگشتم!!!

دختر:اتفاقا منم جراح پلاستیک هستم و مدتها بود دنبال چهره بی ریختی مثل مال شما بودم!!!

 

پسر:ببینم این اولین باریه که داریم با هم میریم بیرون یا دومیشه؟

دختر:معلومه که اولیشه .من یه اشتباه رو دوبار انجام نمیدم!!!

 

پسر:چیکار کردی انقدر خوشگل شدی؟

دختر:هیچی احتمالا حق تو رو خوردم!!!

 

پسر:میشه جمعه با هم بریم بیرون؟

دختر:شرمنده .قراره آخر هفته سردرد بگیرم!!!

 

پسر:چهره شما باعث میشه خیلی ها سرشونو برگردونن

دختر:چهره شما هم باعث میشه خیلی ها محتویات معده شونو برگردونن!!!

 

پسر:خیلی خوب.خجالت نکش .یه چیزی ازم بخواه.

دختر:باشه خودت خواستی: برو گمشو بیرون!!!

 

پسر:فکر میکنم بتونم خیلی خوشحالت کنم

دختر:چطور مگه؟داری میری؟!!!

 

پسر:اگه ازت تقاضای ازدواج کنم چیکار میکنی؟

دختر:هیچی من که نمیتونم در آن واحد هم بخندم و هم حرف بزنم!!!

 

پسر:میتونم اسمتو داشته باشم؟

دختر:چطور؟مگه خودت اسم نداری؟(مگه خودت خواهر مادر نداری آدم عوضی برو گمشو الهی سگ پاچتو بگیره!!! –مترجم)

 

پسر:بریم با هم یه فیلم ببینیم؟

دختر:نه ، نمیخواد من دیدمش!!!

 

پسر:تو تا حالا کجا بودی؟

دختر:از دست توی نکبت قایم شده بودم.

 

پسر:من قبلا تو رو جایی ندیده بودم؟

دختر:چرا .به خاطر همینم هست که دیگه اونجا نمیرم.

 

پسر:ببخشین صندلی بغلیتون خالیه؟

دختر:آره ولی اگه شما روش بشینین این یکی خالی میشه!!!

 

میگم خیلی جالبه ها متن انگلیسیش خیلی بانمک تر بود .اصلا خیلی چیزا اینجوریه وقتی ترجمه میشه اصلا با اصلش قابل مقایسه نیست حالا وقتی مترجمش هم ناشی باشه که دیگه نور علی نوره!!!

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد