چگونه سیستم نظردهی بذاریم؟

 ظاهرا نبود سیستم نظردهی برای یه سری وبلاگها معضل شده و خیلی ها دنبال این هستن که جایگزینی برای اون پیدا کنن .من هم از طریق "چشم تو چشم" متوجه شدم که میشه یه سیستم جایگزین برای اون گذاشت که الان براتون توضیح میدم باید چی کار کنین:
اول تشریف میبرین به سایت زیر و خیلی راحت و سریع برای خودتون یه سیستم نظردهی میگیرین:
http://www.haloscan.com/
 
حالا باید این کدها رو جایی که میگم قرار بدین(توجه داشته باشین که این کدها رو پس از ثبت نام خود سایت هم در اختیارتون میذاره و لازم نیست از وبلاگ من کپی کنین من دارم طریقه قرار دادن صحیح کد رو توضیح میدم):
<script type="text/javascript" src="http://www.haloscan.com/load.php?user=HALOSCAN-ID"> </script>
این کد باید بین <head> و <head> هر جایی که خواستین قرار بگیره .و باید اسمی رو که با اون ثبت نام کردین رو به جای HALOSCAN-ID قرار بدین.میدونم که خیلی هاتون خیال میکنین کار سختیه برای اینکه بیشتر راهنماییتون کرده باشم یه قسمت از کدهای  خودمو که این کد در میونش قرار داده شده رو میارم  تا دقیق متوجه بشین.من با اسم angularmotion ثبت نام کرده بودم.
<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40">
<head>
<title>:: Adiabatic ::</title>
<meta  http-equiv="Content-Type"  content="text/html; charset=utf-8">
<link rel="File-List" href="adi%20joon_files/filelist.xml">
<script type="text/javascript" src="
http://www.haloscan.com/load.php?user=angularmotion"> </script>


<bgsound src="http://www.naghmeh.com/Naghmehcard/MIDI/songbird_kennyG.mid"loop="-1">
<style>
 Body   { background: #FFFFFF; font-family: Tahoma, times new roman, sans-serif; font-size: 8pt; margin: 0px }
 A   { font-family: Tahoma, times new roman, sans-serif; color:#0069C3; text-decoration: none }
 A:hover   { font-family: Tahoma, times new roman, sans-serif; color:#FF0000 }
 A.postedby   {font-size: 7pt; color: #999999; text-decoration: none }
.blogtitle   { font-family: Arial, times new roman, sans-serif; color: #FFFFFF; font-size: 36px; font-weight: bold;
                    margin:2px; width:450; height:50; filter:glow(Color=#000000,Strength=2) }
.links   { font-size: 8pt; color: #000095; line-height: 170%; text-decoration: none }
.date   { font-family: Tahoma, times new roman, sans-serif; color: #FF9C00; font-size: 10pt; font-weight: bold }
.posts   { font-family: Tahoma, times new roman, sans-serif; color: #000000; font-size: 8pt; line-height: 170% }
</style>
<style fprolloverstyle>A:hover {color: red; font-weight: bold
}
خواهش میکنم نترسین.این فقط مثال بود که بدونین کجا باید کد رو قرار بدین و کاری که شما قراره انجام بدین فقط کپی کردن یه خطه.پس توی اون کد اولی که گفتم اسمی رو که باهاش ثبت نام کردین رو دقیق قرار میدین و با توجه به مثالی که زدم اونو سر جاش قرار میدین
مرحله بعدی خیلی مهمه .چون خیلی ها کدها رو تو صفحه شون قرار میدن ولی برای همه نوشته ها یه کد قرار میگیره و نظرات هر نوشته از اون یکی متمایز نمیشه این کد رو زیر کدهای نظر دهی سابق خود وبلاگ که تو همون صفحه اصلیه قرار بدین الان مثالشم میزنم که اشتباه نکنین فعلا کدها رو داشته باشین:
<a href="javascript:HaloScan('[#date]');"><script type="text/javascript">postCount('[#date]');</script></a>
این کدها رو بدون تغییر جاییکه گفتم قرار بدین مثلا من خودم اونا رو اینجا قرار دادم:

    <a class="postedby" href='archive.asp?viewblog=20030805&date=08/05/03&id=65'>+ نوشته شده توسط آدیاباتیک در ساعت [#time]</a><BR><BR>
    <BR>
<a href="javascript:HaloScan('[#time]');"><script type="text/javascript">postCount('[#time]');</script></a>

 </div>  
خب همونطور که میبینین اصلا کاری نداره .دلیل اینکه برای خیلی ها اشتباه میشه اینه که کد دوم رو تغییر نمیدن(یعنی همین کدی که من تغییر داده اش رو الان بهتون دادم).پس حواستون باشه کد دومی رو که سایت در اختیارتون میذاره حتما عوض کنین. الان مبنای کد ما برای تمایز دادن نظرات از همدیگه زمان نوشته شدن نوشته است که تو کد با date مشخص شده و اگه یه متغیر برای کد تعریف نکنیم برای همه اونا یکسان عمل میکنه .امیدوارم مشکلتون حل شده باشه.کد سوم برای تبلیغات سایته و میتونین تو صفحه نذارین.
مراحل کار رو با رنگ زرد مشخص کردم و مثال ها رو بارنگ صورتی پس میبینین که کاری نداره.سئوالی داشتین بپرسین.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد