اسم بچه مو چی بذارم؟

دیگه رسیدیم دم امتحانات و باید بکوب خوند.من امروز از صبح نشستم پای مقاله ای که قراره تو سمینار دانشجویی ارایه کنم و دارم خودم تایپش میکنم.هی وسط کار یه مطلب به ذهنم میرسه و میام به مطالب امروزم اضافه میکنم حالا اگه روزای دیگه بود بی خیال می شدما ولی دم امتحانات و یا وقتایی که کار دارم اگه یه چیز به ذهنم بیاد تا انجامش ندم ذهن وامونده آزاد نمیشه.الان یه ماهه کاری به گیتار ندارما یه دفعه می بینی شب امتحانه هیچی هم بلد نیستم میزنه به سرم بشینم با گیتار ور برم یا بپرم پشت کامپیوتر.همه راهها رو امتحان کردم بهترینش همینه که اون کارو انجام بدم و خلاص شم.آره خلاصه الان هم یه دفعه به ذهنم رسید که ما ایرانیها تو کل دنیا بی نظیریم اصلا میمیریم برای کلاس گذاشتن نمونه اش همین اسم گذاشتن رو بچه ست.دیدین یه سری اسمها با کلاس هستن و یه سری دیگه جواد بازی!!! اگه این اسمها رو رو بچه تون بذارین خیال می کنن از پشت کوه اومده در صورتیکه همین حالا تو کل دنیا از این اسمها استفاده میکنن:مکائیل-اسکندر(الکساندر)-اسحاق(آیزاک و ایساک)-نوح(noah اینو همین اواخر تو فیلم حلقه دیدم که شخصیت مرد اول اسمش نوح بود)-ابراهیم (آبراهام)-جبرئیل(گابریل)-یعقوب(ژاکوب)-اسماعیل(ساموئل)-داوود(دیوید) خیلی اسمهای دیگه هم هست که الان به ذهنم نمیرسه شما اگه به ذهنتون میرسه اضافه کنین .این بحث تا حدی جدیه که یه سریها میرن اسمشونو عوض میکنن یا تو خونه قرار میذارن که از این به بعد با اسم جدید صداشون کنن.بابا کجای دنیا چنین چیزی رو میبینین؟یه نمونه دیگه اش جراحی زیبایی بینی ست که الحمدلله تو اون هم برای خودمون در سطح جهان دارای رکورد هستیم.ولی خودمونیم همه اینها نشونه این نیست که ما یه ذره !!! زیادی ظاهربین هستیم و چیزایی رو ارزش میدونیم که اصلا نمیتونه ارزش باشه.بابا بینی یه شخص چه تاثیری میتونه تو شخصیتش داشته باشه.تو دور و ورتون باید دیده باشین دخترایی رو که بینی شون کاملا معمولیه ولی میرن همونم عمل میکنن.بابا جون مگه قراره شما عروسک باربی بشین؟زیبایی بر خلاف اونچه که همه تصور میکنن زیاد هم جالب نیست.حالا در این مورد بعدا حرف میزنیم من برم بشینم پای مقاله ام .عجالتا مرضم برطرف شد!!!