خدمت

من قراره پس فردا صبح خودمو به یه پادگان تو شیراز معرفی کنم و عملا خدمت سربازیم رو شروع کنم لذا حداقل تا چند ماه (دوره آموزشی) قادر نخواهم بود که مطلب تازه ای بنویسم از همه کسانیکه لطف میکردن و به اینجا سر میزدن ممنونم .امیدوارم عمری باشه در آینده باز هم در خدمت دوستان باشیم .التماس دعا و فعلا خدانگهدار

 

خاطرات یک خانم تبعه کانادا از سفر به مشهد (انگلیسی)

خاطرات همون خانم از مزاحمتهای آقایون تهرانی و نمایشگاه کتاب تهران

حراج زنانگی

ماجرای لیندی انگلند ؛ شکنجه گر زن زندان ابوغریب

طرح اسراییل برای ترور اشخاص و حمله به ایران

پائولو کوئیلو : از خاتمی چنین انتظاری  نداشتم

تمامی بلیت‌های مسابقات رضازاده فروخته شد

ایست ! خانم ها از این طرف،آقایون از اون طرف

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 06:58 ب.ظ http://spiritualburst.blogsky.com

موفق و سلامت باشی

گل آذین پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 08:05 ق.ظ

سلام:
انشاالله زود تموم میشه و بر میگردید.
امیدوارم همیشه سلامت و شاد و موفق باشید.

ایلعذار شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 08:58 ق.ظ http://www.ilazar.blogsky.com

علامت گریه ....آدی جون خیلی ناراحت شدم ولی خدا کنه بهت خوش بگذره...اگر تونستی از کله ات که کچل شده هم یک عکس توی وبلاگ بذار تا یک کم بخندیم و از غم ننوشتنت در بیایم. البته اگر نتونستی خودم زحمتش رو میکشم. اگر هم خواستی وبلاگت هر چند وقت یک بار آپ دیت بشه بهم بگو تا برات انجام بدم. خلاصه هر کاری که بگی ما برات میکنیم. قول بده غصه نخوری...من اون دفعه که رفته بودم سربازی خیلی زود گذشت. خدافظ

شهره شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 05:38 ب.ظ

چه دلم گرفت ...........خیلی بده خیلی ..من خیلی به اینجا عادت کرده بودم

لطیفه چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 08:05 ب.ظ http://latifeh.blogsky.com

یه مدت مقالاتی که این طرف و اونطرف گیر می یاوردی میذاشتی تو وبلاگ اما بعد که حرفهای خودت رو میزدی اینجا شده بود یه وبلاگ خوب که هر وقت بیای یه چیزی برا یاد گرفتن داشت
خیلی حیفه که نمیتونی اما سربازی هم مرحله از زندگیه که باید طی بشه پس موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد