چند تا از اینا :#

# میدونستم بلاگ اسکای اگه بفهمه یه عده تبلیغاتش رو از صفحه شون برداشتن بیکار نمیشینه .هر چی باشه اونا سواد کامپیوتری دارن البته منم یادم نمیاد ادعایی کرده باشم از همون اول هم گفتم که تصادفی یه راه برای حذف تبلیغات پیدا کردم.بیا تبلیغت رو بکن بابا زدی کاسه کوزه مونو ریختی بهم .چه زودم گریه اش میگیره  میره مامانش رو صدا میکنه !

 

##  آقا پدرم در اومد تا یه هاست مجانی برای گذاشتن عکسها پیدا کنم هاست زیاده ولی قبول نمیکنن که از فضاشون برای ذخیره عکسهایی استفاده بشه که در صفحات دیگری استفاده میشه این یه لست از فضاهای رایگان اینترنتی که البته به درد من یکی که نمیخورن:

Domaindlx.com

Villagephotos.com

50megs.com

netfirms.com

web1000.com

tripod.com

freeservers.com

bravepages.com

freewebs.com

golha.net

faza.iranshops.net

angelfire.lycos.com

و البته از این بیشتر هاست رایگان وجود داره .به ناچار فعلا رو همون sharemation که قدیمها عضو بودم عکسها رو آپلود کردم حالا اگر کسی جای بهتری سراغ داره و تو لیست بالا هم نیست و بامبول هم در نمیاره خبرش رو به من بده .خیر ببینین.

 

### میدونم این نوشته انگلیسی رو خیلی هاتون قبلا خوندین ولی چون خیلی قشنگه منم یه بار دیگه اینجا میارمش:

There were four people named "Everybody", "Somebody", "Anybody" and "Nobody". There was an important job to be done, and Everybody was asked to do it. Everybody was sure Somebody would do it. Anybody could have done it, but Nobody did it. Somebody got angry that because it was Everybody's job. Everybody thought Anybody could do it, but Nobody realized that Everybody wouldn't do it. It ended up that Every body blamed Somebody when Nobody did what Anybody could have done

 

#### الان برای مامانم باقالی پاک کردم دستم بوی باقالی گرفته !!! خودمونیم بعضی وقتها آدم کار خونه میکنه خیلی لذت داره حتی همون ظرف شستنش .البته همونطور که گفتم بعضی وقتها نه همیشه . حالا بعضی خانمها خانه دار هستن اون به کنار ولی بعضی ها که بیرون از خونه شاغل هستن جدا کار سختی میکنن .در ایم میون یه سری مردها خودشونو میزنن به اون راه و همه کارها رو میندازن به گردن خانمشون .البته هر زندگی شرایط خودش رو داره و نمیشه برای زندگی دیگران نسخه پیچید ولی باید زندگی یه جوری باشه که اگه لذتی هست برای هر دو نفر باشه .بنده خدا دوست خواهرم از صبح تا شب کار میکنه (حتی بیشتر از شوهرش) بعد میره کارهای خونه رو هم انجام میده حقوقش رو هم دو دستی تقدیم شوهرش میکنه و تازه اونروزی که دیروقت مهمون داشتن و پیشنهاد میده که شوهره بره از بیرون غذا بگیره طرف میگه نه حیفه پول خرج کنیم خودت یه چیزی درست کن!!! . اینم داستان خیلی هاست .دلیلش چیه؟ خشت اول ...... تا ثریا ..... کج.

 

#### یه وبلاگ خیلی قشنگ قبلا پیدا کرده بودم چند وقت بود نخونده بودم .یک ایرانی در امریکا رو توصیه میکنم بخونین من که از تریپ نوشتنش خیلی خوشم میاد دستش مریزاد.

 

####  جونم برای دوستان عزیزی که از پرشین وب تولز استفاده میکردن بگه که این سایت نامش رو عوض کرده و تحت عنوان brave tools  همون خدمات رو همچنان ارائه میکنه .از جمله اینکه می تونین مثل من لیست لینکهاتون رو با استفاده از این خدمات ایجاد کنین و هر بار که میخواین لینکی اضافه یا کم بکنین ناچار نباشین تو قالب وبلاگ دست ببرین .البته این کار رو با بلاگ رولینک هم میشه کرد (و بهتر هم هست ) ولی ما از شرکتهای داخلی حمایت میکنیم ( ای خالی بند!!!)  

نظرات 1 + ارسال نظر
گل آذین دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 07:59 ب.ظ

#سلام!
عکسهای جدید و رنگهای جدید وبلاگ مبارک.
مطالب جالبی بود.
موفق باشید.




برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد