گوشی کوب

کاری که پیدا کردم دو تا ایراد بزرگ داره : اول اینکه از خونه مون دوره و دوم اینکه از خونه مون تا محل کار راه زیادیه !!! تو این مدت که دنبال کار بودم فهمیدم کار زیاده ولی فعلا نمیشه از هیچ کدوم توقع حقوق زیادی داشت این کاری که الان توش مشغولم شرایط بسیار بهتری داره .لااقل برای خودم یه اتاق و کامپیوتر جدا دارم و بیمه هم هستم و ناهارم رو هم میدن .مدیرمون هم آدم فهمیده ایه تو امریکا تحصیل کرده و انگلیسیش از فارسیش بهتره . ته نامه ها رو که برای آدم پاراف میکنه پر از غلطه . مشکل اصلی کار اینه که سلسله مراتب طویلی نداره و من عملا از نظر سلسله مراتب اداری طی همین یک ماه آینده به حد اعلای پیشرفتم میرسم و در اسم میشم مدیر همون قسمت که فقط بازی با الفاظه . نا گفته پیداست که بخشی از انگیزه های آدم به این شکل از بین میره . در تاریخچه بخشی که دارم توش کار میکنم استخدام من مترادف با آغاز یک سیر قهقراییه اینو تا حالا به هیچ کس نگفتم ولی واقعیته چون اسلافم وضعیت تحصیلاتی و تواناییهای فردی به مراتب بهتری داشتن .

 

از این به بعد باز هم تبلیغات گوشی های صاایران رو در تلویزیون خواهیم دید . عده ای بچه باهوش که خواب نیمروز والده هاشون رو غنیمت شمرده و مشغول خاله بازی بودن به فکر افتادن که باتوجه به نیاز شدید هموطنان به گوشی های موبایل سیستمی رو که بیش از ربع قرنه در مورد اتومبیل پیاده شده و ما رو در تولید دد خودکفا کرده در مورد موبایل هم اعمال کنن . بنابرگزارشات واصله ایران طی ده ماه آتی در تولید گوشی خودکفا خواهد شد .از اونجا که هیچ یک از سیستمهای مدرن تلفن همراه در ایران ارائه نمیشه می توان بسادگی گوشتکوبهایی ساخت که زنگ بخورن و احتمالا بشه باهاشون پیام کوتاه هم ارسال و دریافت کرد .

 

نامه ای که خیلی ها تو ایران منتظرش بودن رو بلاخره رایس نوشت و تحویل برادران خوشتیپ وزارت خارجه داد .

 

بچه که بودیم یه کارتونی تو تلویزیون پخش میشد با بازی بنر سنجاب شیطونی که یه زنگوله هم از گردنش آویزون بود تو جنگل سنجاب دیگری بود که با همه چیز مخالف بود حتی با حرفهای خودش و دلیلش رو هم نمیدونست .  تو دستگاه سیاست خارجی یه سری کشورها هستن کسانی که همه چیز رو تکذیب می کنن حتی خودشون رو !!! متوجه شدین؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد