تمرین زندگی

   اگر غائله هسته ای ایران ختم به خیر بشه و جنگی راه نیفته باید گفت دولت جدید در سیاستهای هسته ایش موفق بوده . تا همینجاش هم کلی ریسک کرده . این قبیل کارا فقط از عهده همین احمدی نژاد بر میاد و بس ! معین که حتی قبل از انتخاب شدن هم پرچم سفیدش رو بالا برده بود . من از اینکه ایران هسته ای بشه به شدت حمایت می کنم  فکر کنم چند سال پیش حتی قبل از اینکه مسایل هسته ای حاد بشن این رو گفته بودم که به عنوان یک ایرانی حتی ازاینکه کشورم سلاح اتمی داشته باشه هم حمایت می کنم . این مزخرفاتی که غربیها سر هم می کنن فقط به درد مردم خودشون می خوره . سلاح اتمی بیش از اونکه موجب جنک بشه موجب آتش بس میشه فکر می کنین اگر هند و پاکستان سلاح اتمی نداشتن تا حالا چند دفعه با هم درگیر شده بودن؟ ایران از این جهت باید اقتدار داشته باشه که هیچ بیگانه ای به خودش جرات تصمیم گیری به جای مردم رو به خودش نده ما تو تصمیماتی که خودمون برای خودمون میگیریم مشکل داریم چه برسه به اینکه …

راستی تو مسابقه پیروزی و بایرمونیخ دقت کردین فردوسی پور عجب سوتی داد ؟ نیمه که تموم شد گفت فن آوری صلح امیز سلاح هسته ای حق طبیعی ایرانیان است !

 

فیلم آخرین بازمانده موهیکان رو اگر ندیدین حتما تماشا کنین .

 

یکی از معیارهای آدم بودن رو توفیق در نبرد میان عقل و نفس دونستن . نفس بخش پلید امیال درونیه چون امیال درونی دیگری هم داریم که اصلا بواسطه همونها آنسان نام گرفتیم . مثل عشق اگر حقیقی باشد . می بایست توان این رو داشت که میان نفس و امیال پاک تفاوت قائل شد اینکار رو عقل انجام میده ! در طول سالهایی که زنده هستین برای خودتون از طریق عقل (معمولا همه هم خودشون رو عقل کل می دونن ) ارزشهایی تعریف می کنین . بعضی ارزشها رو هم دیگران به شما ارائه می کنند و شما می پذیرین این ارزشها رو در زندگی روزانه تون بکار می برین . هر روز از زندگی ما در واقع تمرینه . تمرین تا در یه امتحان بزرگتر بتونیم موفق عمل کنیم . اگر کسی یک ماه قبل از امتحان شروع کنه درس خوندن می گین داره کار بیخودی انجام میده . اگر دقت کنین هر روز مسایلی برامون پیش میاد که در اونها باید با توجه به ارزشهایی که برای خودمون تعریف کردیم تصمیم بگیریم . معمولا به این تصمیم ها توجهی نمی کنیم چون خیال می کنیم اصل زندگی جای دیگه ایه ! شاید درست تر این باشه که به روابطمون با دیگران بهای بیشتری بدیم . فکر کنم داریم زیادی عقلانی عمل می کنیم . فکر می کنین یوسف اگر عمری چشم چرونی کرده بود هم در قبال زلیخا اونجور رفتار می کرد؟ تمرینهایی که هر روز میدن حل کنیم نباید یادمون بره .اگر این تمرینها رو درست حل نکنیم از پس سئوالات امتحان هم بر نخواهیم اومد . منظورم بهشت و جهنم و این صحبتها نیست . منظورم آزمون انسان بودنه بلاخره برای خودمون که مهم هست بدونیم تا چه حد آدم هستیم.

 

از پیدا کردن این سایت خیلی خوشحال شدم : آموزش گره زدن

اگر به اطلاعات و نقد فیلم علاقه مندین سایت برنامه سینما یک رو از دست ندین

مایکل جکسون مسلمان شد !

خطبه های عقد خاتمی

IQ ایرانیها در مقایسه با سایر ملل

 

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین جمعه 30 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:09 ق.ظ http://manteghi.blogsky.com


من نمیدونم اگر ایران به فناوری هسته ای دست پیدا کرده پس چرا روسیه واسه ما داره نیروگاه درست میکنه؟ دوما مگه فناوری هسته ای چیه؟ چیزی که آمریکا 70 سال پیش دست پیدا کرد ماهنوز حالا ... بعدش هم به نظر من آزادی یک انسان مهمتر از انرژی هسته ایه

ایعذار شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:49 ب.ظ

سلام....البته من زیاد از این مسائل سر درنمیارم ولی از سایت های خارجی که خوندم متوجه شدم می خوان به چین یه قاقالی لی دیگه به جای ایران بدن. اونوقت روسیه تنها می مونه و کار ایران هم ساخته ست.
راستی خوش به حالت که راحت فیلم میبینی. والا ما که باید هزار سوراخ رو بگردیم تا پیدا کنیم. در مورد فیلم خیلی خوب می نویسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد