پارسال همین موقع

چقدر خوب که این همه آدم تو دنیا هست . می تونم هرکاری دلم خواست بکنم و اصلا هم تابلو نشم !

 

عجب فرصت استثنایی گیرمون اومده . سالها پیش بودن آدم معمولی هایی مثل ما که بیخبر اومدن و رفتن . به ما فرصت دادن از خودمون یادگار به جا بگذاریم شاید اونچه تو وبلاگمون می نویسیم دویست سال دیگه به درد کسی خورد . کار خدا رو چه دیدین؟

 

اگر اونطور که خودم دوست دارم زندگی کنم خیلی ها برام دل خواهند سوزوند .اگه اونطور که ملت دوست دارن زندگی کنم زندگیم خواهد سوخت .

 

یادش بخیر پارسال در یک چنین روزی گرمای جنوب رو رها کردم و اومدم تهران مرخصی . بیشتر از هفتاد روز بود خانواده رو ندیده بودم همه مثل پروانه دور سرم می چرخیدن حس می کردم خونه خودمون اومدم مهمونی . بعد از یه مدت دوری از امکانات همه چیز برام جذابیت داشت . وای خدا نون سفید . وای صبحونه میزون ! غذای تر و تمیز و ... .جداً که  آدم تا سختی نکشه قدر عافیت نمی دونه .

 

از وقتی این ماینوکسیدیل رو می مالم به سرم حس می کنم کسل شدم بیاد یه سرچی کنم ببینم تو ساید افکتهاش از اینجور موارد هم هست یه نه .فکر کنم یه آدم کچل قبراق بهتر از یه تپه موی بی خاصیت باشه . البته ریزش موی سر من از متد مردونه طبیعیت میکنه یعنی از دو گوشه بغل و در حد طبیعیش اصلا نگران کننده نیست ولی من میخوام کم کاری نکرده باشم پس فردا پشیمونی به بار بیاره  مخصوصا حالا حالاها که مادر بچه هامونو پیدا نکردیم و باید خودمونو رو فرم حفظ کنیم که پس فردا اونم روش بشه با ما چهارتا جا بره و بیاد !

 

جملات آنتونی رابینزی امروز رو می خونین ؟

+ اگر زندگی را زیبا ببینید زیبا خواهید زیست .

+ گذشته تنها یک منبع اطلاعاتی است می توان از گذشته درس گرفت و آینده را درخشان تر کرد .

+ زندگی مقصد نیست حرکت به سوی مقصد است و باید از آن لذت برد .

+ اگر ندانید روش تغییر یافتن چیست ناچارید سالها با باورهایی زندگی کنید که مانع رشد شما هستند .

 

 

آیا دوبی خانه دوم ایرانیان می شود؟

اسکی در بیابان های سوزان دوبی

رشد اقتصادی دوبی 'دو برابر چین' است

رای گیری برای انتخاب عجایب هفتگانه جدید

اینم ببینین

 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1384 ساعت 08:54 ب.ظ http://persianhiphop.blogsky.com

salam eyval weblog e bahali dary be manam sar bezan khoshhal misham bye

ایعذار چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:43 ب.ظ

این رو قبلا برات نوشته بودم ، وقت نکردم برات بذارم. کامنت بعدی بعد خوندن مطالبت به صورت آفلاین تقدیم خواهد شد. .خوش بگذره!!!!
آدی جان سلام
مطلبت در مورد حضرت مریم یک کم نامفهوم بود. من نفهمیدم انتقاد کرده بودی یا به نظرت ماجرای حضرت مریم درست بوده!! از لینک سینماییت ممنون...راستی سایت روز آنلاین رو تو این r0ozonline هم میتونی ببینی.پس زیاد خوشحال نباش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد