ادای منو در میاری؟

 میگن مستحبه در صورتیکه می خواین رزومه انگلیسی تهیه کنین سری به اینجا بزنین !

 

آقا این گداها هم مثل اینکه ما رو ول نمی کنن . تو راه پادگان که شونصد تاشون رو می بینم و از شما چه پنهون تا حالا چند بار دست به جیب شدم . اون روزی گذرم افتاده بود آریاشهر حول و حوش میدون پسرکی خردسال خودش رو میون ملت این ور و اونور می کرد و ازشون میخواست که یه دونه از دعاهایی که همراهشه بخرن . من اول نمی خواستم چیزی بسلفم ولی بعد وجدان شیر فرهاد اومد سراغم و خلاصه پولی دادم و دعا رو گرفتم بعد وجدان خودم بیدار شد و مجبورم کرد یه بسته آدامسی که تو جیبم بود بدم به پسرک که مبادا چینی تنهاییش ترک بردارد ! امروز مطلب گدایی مدرن رو می خوندم دیدم خیلی از این موارد به تورم خورده (بهتره بگم من به تور خیلی هاشون خوردم ) بعد دیدم شاید اگه آدم به این بچه کوچیکها کمک نکنه بهتر باشه چون پول که تو جیب اینها نمیره یه آدم عوضی اونها رو مجبور کرده بیان گدایی کنن اگه به این بچه ها پول بدیم طرف میره چند تا بچه دیگه هم پیدا می کنه تا بیشتر سود کنه .

 

یه توضیح در مورد جملاتی که در انتهای پستهام میارم بدم . این جملات رو من حین خوندن کتابها و یا وبگردیهام پیدا کردم و ته دفتر خاطراتم نوشتم چون از نظر خودم با معنا بودن ، بد ندیدم با خوانندگان احتمالیم ! در خوندنشون شریک بشم .

 

Mirroring عملی است که در NLP بسیار مورد استفاده قرار می گیره و معناش اینه که رفتار طرف مقابل را مانند آیینه به خود او برگردونید . این موضوع در مورد اعمال فیزیکی نظیر طرز نشستن طرف ، لحن صدا ، نحوه حرکات و ... هم صدق می کنه . اگر در اطرافیانتون کسی هست که به راحتی نمی تونین باهاش ارتباط برقرار کنین توصیه می کنم Mirroring را در موردش امتحان کنین . وقتی اخلاق و رفتارتون شبیه کسی بشه طبیعیه که شخص باهاتون راحت تر خواهد بود . من خودم بدون اینکه از این مطلب اطلاع داشته باشم سالیان سال اینکار رو می کردم و می کنم . کافیه یه مدت پیش کسی باشم ناخودآگاه چیزهایی رو که گفتم تقلید می کنم !

 

خب این NLP که گفتی یعنی چه ؟ یعنی برنامه ریزی عصبی کلامی Neuro Linguistic Programming

 

آیا می دونستین بسیاری از مردم هنگام به یاد آوری بو سوراخهای بینی شون رو گشاد می کنند درست همونطور که وقتی مزه تمرهندی رو بخاطر میارن دهانشون آب میفته و وقتی یاد چیز ترسناکی میفتن چشمهاشون می گرخه .نتیجه رو تو پاراگراف بعدی بخونین !

 

اگر از شخصی سئوالی پرسیدید که مربوط به یک برنامه حرکتی است می توانید به قسمتهایی از بدن آن شخص که برای دستیابی به اطلاعات باید از آنها استفاده کند ، نگاه کنید . مثلا وقتی از کسی می پرسین وقتی دست میده کدوم دستش رو دراز می کنه قبل از اینکه بگه راست دست راستش عکس العمل نشون میده انگار که جواب رو دست راست طرف میده !

 

The clergy are, practically, the most irresponsible of all talkers. ("Evangelical Teaching: Dr. Cumming," 1855)

 

I am not going to question your opinions. I am not going to meddle with your belief. I am not going to dictate to you mine. All that I say is, examine, inquire. Look into the nature of things. Search out the grounds of your opinions, the for and the against. Know why you believe, understand what you believe, and possess a reason for the faith that is in you. ("Divisions of Knowledge," 1828)

 

دختر، نوزاد نامشروع را در چاه توالت انداخت

خطر قطع اینترنت ایران جدی است

سوءاستفاده جنسی پدر از دختر و بی توجهی دادگاهها

از هر ۹۶ دانشجوی اعزامی به خارج از کشور، فقط دو نفر باز می‌‏گردند!

آفتابه درتوالتهای ژاپن

بن لادن دستگیر شد ؛ 30 دقیقه بعد فرار کرد  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد