زمانی برای فین کردن اسبها

  چند روز گذشته رو برای طی دوره رفته بودم قم .البته خیلی ها قبل از اینکه برم می گفتن نرو یه وقت وبا می گیری و از این حرفا ولی دیدم اگه برم بهتره لااقل چند روز روی پادگان رو نمی بینم و البته اونجا که بودم حواسم حسابی جمع مسایل بهداشتی بود و فقط هم آب معدنی استفاده می کردم و شکر خدا تا این لحظه که یک روز و نیم از بازگشتم می گذره مشکلی در علایم حیاتیم دیده نشده . تعجب می کنم ملت تو این شهر چطوری زندگی می کنن دریغ از یه جا برای تفریح . برامون یه سری کلاس گذاشته بودن که چون حوصله اش وجود نداشت با دوتا از دوستان تصمیم گرفتیم تو کلاسها شرکت نکنیم هر چه بادا باد .ولی آخه بیرون هم که خبری نبود .از چند نفر در مورد پارک پرسیدیم چند تا پارک هم بود رفتیم .خدایی صد رحمت به پارک سر کوچه خودمون . یکی گفت یه بوستان قشنگ بیرون از شهر هست به اسم بوستان علوی رفتیم دیدیم تازه کلنگش رو زدن ! با زور چند متر چمن گیر آوردیم یه نیم ساعت نشستیم برگشتیم .تصمیم گرفتیم فرداش بزنیم بریم کاشان .باز کاشان چهار تا جای دیدنی داره از جمله آبشار نیاسر که قبلا نرفته بودم . البته چیزی که ما تو عکس دیده بودیم خیلی قشنگ تر بود چون الان آب کم بود و مثل اون چیزی که تو عکس بود سر ریز نمی شد . این حمام فین رو هم که آدم میره مخصوصا اونجایی که مدل امیرکبیر رو ساختن، می ترسه . آخه فکرش رو بکنین امیر کبیر اونجا بوده داشته پشتش رو کیسه می کشیده میان میگن یالله اجازه هست بیاییم تو ؟ امیر هم یه لنگ میندازه رو ناحیه ممنوعه می گه بفرمایین .میان تو میگن تا هر جا خودت رو شستی کافیه باقیش رو مرده شور میشوره و...} به جهت رعایت یک سری مسایل از نقل باقی مکالمه معذوریم .{ بعد هم چون دستای میرغضب کثیف بوده و امکان انتقال انواع و اقسام بیماریها وجود داشته امیر دستور میده غلام خودش رگ دستش رو بزنه ! ولی از شوخی گذشته من اگه جای امیر بودم لازم نبود کسی رگم رو بزنه خودم همونجا خودم از تهی شدن ناگهانی قالب به دیار باقی می رفتم . نتیجه اخلاقی بحث اینکه امیر جیگر داشته این هوا و عزراییل هم بد جایی این بنده خدا رو خفت (Kheft) کرده !

 

جملات امروز :

به یاد داشته باش لاک پشت تنها زمانی حرکت می کند که سرش را از لاک خارج کرده باشد

بهترین راه برای تلافی کردن ، فراموش کردن است

Problems are not stop signs , they are guidelines.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
منصور قیامت یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:44 ب.ظ http://mansourghiyamat.blogsky.com

ای ول داداش

من بچه قم هستم. توی گوگل سرچ کردم سکس انرژی الهی! که رسیدم به مطلب سکس عارفانه توی وبلاگت! و پایینش توی یکی از پست هات دیدم اسم قم رو آورده بودی واسه همین کنجکاو شدم خوندمش تا آخر

دست به قلمت خوبه. اونجا که در مورد امیر کبیر نوشتی خیلی خندیدم :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد