مجموعه تهی

امروز مرخصی ودم برای کاری رفتم ثبت احوال . چیزهای جالبی اونجا دیدم از جمله خانمی که دو بار شوهر کرده بود و اومده بود شناسنامه جدید بگیره چند تا خانم دیگه هم به همین شکل بودن جالب اینه که از همدیگه پنهان هم نمی کردن و شگردشون رو به هم میگفتن . من دختر دایی خودم هم با یکی عقد کرد شش ماه بعد طلاق گرفت رفت یه شناسنامه نو گرفت حالا وارد بحثهای پزشکی نمیشیم که چه ها میکنن . آخه اینم شد جامعه ؟ آدم حالش بهم میخوره .داشتم برمیگشتم یه پژو 206 جلوم بود که طرف خودشو داشت میکشت خانم بلند کنه خجالت هم نمیکشن .تا چه حد باید یه جامعه از اخلاقیات تهی باشه ؟ ملت فقط بلدن ادای آدمها رو دربیارن لباس خوب بپوشن خوب به سر و وضعشون برسن باکلاس صحبت کنن ولی دریغ از یه ذره شعور .انگار این ملت صدسال گرسنگی کشیده باشن و حالا یه دفعه آزاد شده باشن آخه چقدر حریص چقدر کثیف .از آدمهایی که یه کاری رو برای پز دادنش انجام میدن بدم میاد یعنی حالم رو بهم میزنن .از کسانیکه نقش بازی میکنن متنفرم از جامعه ای که مردمش انقدر از آدمیت دور افتاده باشن بیزارم.

نظرات 8 + ارسال نظر
نسیم چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:21 ب.ظ

تازه شدی مثل من

گل آذین چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام
چی شده ؟ شما که همیشه مثبت گرا بودید .
البته درک می کنم که آدم بعضی وقتها چیزهایی میبینه که اعصابش خرد میشه ولی کاریش هم نمیشه کرد٬ برای همین زیاد خودتون را ناراحت نکنید. امیدوارم که درست بشه همه چی.
موفق باشید.

شهره شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 04:43 ب.ظ

وای چه عصبانی . حالا بی خیال تا بوده همین بوده یه نگاهی به این عکسا بندازیت همش یادتون میره
http://tracy.multiply.com/photos/album/27

ایلعذار دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:53 ب.ظ http://www.ilazar.blogspot.com

آدی جون! خیلی از دستت ناراحن شدم . این دیگه چه حرفیه. مثل اینکه پست آخر من رو توی بلاگ اسکای خوب نخوندی ، یعنی تا آخر نخوندی. من همیشه به وبلاگت سر میزنم ولی چون خیلی حجمش سنگینه دیر میاد بالا و موقعیه که من دیگه می خوام آفلاین بشم و مجبورم وبلاگت رو آفلاین بخونم . همیشه هم نظر دارم ولی چکار کنم که آفلاینم. اینه بالام جان. در مورد وبلاگ افغانی هم برو تو پرشین بلاگ ، دایرکتوری وبلاگ ها ، روی وبلاگ های افغانی کلیک کن. تا دلت بخواد وبلاگ دارن. البته یکی از اونها که الان سوئد زندگی میکنه به نسبت بقیه وبلاگ بهتری داشت. هرچی زور زدم یادم نیامد آدرسش چی بود.

هورایزن یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:12 ق.ظ http://horizon983.persianblog.com

دقیقا ْ ... موفق بای آدیاباتیک عزیز

سحر جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:31 ب.ظ

سلام.. امیدوارم منو یادت باشه
خیلی وقت بود وبلاگت رو نخونده بودم..
منم حالم بهم میخوره از این جامعه آشغالیه کثافت.... مردایی هم هستن که زن داشتن و شناسنامه هاشونو عوض کردن و ازدواج کردن.. چرا فقط خانومها رو گفتی؟
از این مردها هم کم نیستند که با زندگی دخترا بازی میکنن
موفق باشی

مریم و سعید جمعه 3 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 07:07 ب.ظ http://saghf.blogsky.com

سلام دوست قدیمی ما. کاملا درکت می کنیم آخه تو جامعه متاسفانه پره از این موارد

ایلعذار جمعه 17 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 02:05 ب.ظ

سلام...کجایی؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد