زندگی بهتر از این نمیشه!

Cohabitation شکلی از زندگی مشترک زن و مرد بدون پیوند ازدواجه .در اواسطه دهه 60 میلادی یعنی 45 سال پیش تنها 5 درصد از زنان مجرد قبل از ازدواج با یک مرد به اینصورت زندگی میکردن در سال 1990 یعنی 15 سال پیش این آمار به 70 درصد رسید این روابط میتونه به ازدواج دایم بیانجامه و یا در هر زمان که طرفین اراده کنن قطع بشه .امروزه بیش از 20 درصد کودکانی که به دنیا میان حاصل این نوع زندگی مشترک هستن با توجه به اینکه اغلب کسانیکه این نوع زندگی رو انتخاب کرذن تمایلی برای داشتن فرزند ندارن آماری که ارایه شد خیلی زیاده .ممکنه در ظاهر خیلی بگن غربیها عقلشون کار کرده و این شکل رابطه جایگزین خوبی برای ازدواجه .خواهش میکنم این مقاله رو که مقایسه ای بین ازدواج و کوابیتاسیون هست رو بخونین .تازه ازدواجهای غربیها هم خیلی موفق نیست و بیش از نیمی از ازدواجها به طلاق منجر میشه.از لحاظ آسیب شناسی اجتماعی خیلی از مشکلات جوامع غربی ناشی از شکل روابط جنسی شونه .طبق آماری که تو همین مقاله ارایه شده بسیاری از این زندگیها چون بنیان سستی داره براحتی فرومی پاشه .طرفین بعد از اون یا با کسی دیگه ای همین رابطه رو شروع میکنن و یا ازدواج میکنن و در هر دو صورت و با عطف به اینکه در غرب بیشتر حضانت رو به مادر میدن بچه صاحب پدرخونده میشه .بسیاری از سواستفاده های جنسی که از کودکان میشه تحت چنین شرایطی اتفاق میفته .ممکنه قضیه رو ساده بگیرین ولی اگه به تاثیری که این آسیب در زندگی اون کودک میذاره توجه کنین و اینکه خود اون کودک هم بواسطه مشکلی که براش پیش اومده در آینده برای جامعه مشکل ساز خواهد شد نگاهتون عوض میشه.

 فکر میکنین اگر تو ایران منع قانونی برای چنین روابطی وجود نداشت آیا این شکل از روابط مورد استقبال قرار میگرفت؟ فکر میکنین بیشتر مورد توجه چه آدمهایی قرار میگرفت؟

 

نکات جالبی در مورد بدن انسان:

-         فاصله بین مچ دست و آرنج برابر با طول کف پاست.

-         قلب انسان بطور متوسط روزی یکصد و ده هزار بار می تپد.

-         دهان روزی یک لیتر بزاق تولید می کند.

-         انسان بطور متوسط روزی پنج هزار کلمه حرف می زند.

-         عضله ای که به انسان امکان پلک زدن را می دهد سریعترین عضله بدن است.

 

When as a child I laughed and wept, time crept. When as a youth I waxed more bold, time strolled. When I became a full-grown man, time RAN. When older still I daily grew, time FLEW. Soon I shall find, in passing on, time gone. O Christ! Wilt Thou have saved me then? Amen.

  

نظرات 1 + ارسال نظر
غروب پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 04:09 ب.ظ http://www.yonos.blogsky.com

سلام ممنونم که به من سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد