ایذا

  یه جایی میخوندم که اگر میخواین اعصاب کسی رو طوری بهم بریزین که خودش هم نفهمه می تونید از بقایای خصلتهای حیوانی که تو انسان باقی مونده استفاده کنین .حیوانات برای خودشون قلمرویی دارن و نمیتونن تجاوز به اون قلمرو رو تحمل کنن تو این نوشته به این اشاره شده بود که اگه با دوستتون برین رستوران  فورا یه قسمتی از میز رو قلمرو خودش فرض می کنه در این حالت  تنها کاری که شما باید انجام بدین استفاده از قلمرو اونه .مثلا آب بخورین و لیوانش رو بذارین تو قلمرو اون یا از چیزایی که تو قلمرو اونه استفاده کنین و از این قبیل کارها .بنا به ادعای اون نوشته با این کار میشه طوری اعصاب طرف رو بهم ریخت که خودش هم نفهمه از کجا خورده!

 

Never tell a young person that anything cannot be done. God may have been waiting centuries for someone ignorant enough of the impossible to do that very thing.

 

The abilities of man must fall short on one side or the other, like too scanty a blanket when you are abed. If you pull it upon your shoulders, your feet are left bare; if you thrust it down to your feet, your shoulders are uncovered.

 

You are the only person on earth who can use your ability.

 

کروبی هم به اورکات پیوست

تغییر نام " شورای همکاری خلیج فارس " به " شورای همکاری کشورهای خلیج ع رب ی "

توطئه برای زدودن موجودیت ایران

چگونگی تاثیر زبان فرانسه بر زبان انگلیسی

نظرات 2 + ارسال نظر
گل آذین چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1383 ساعت 05:03 ب.ظ

سلام
خیلی خوشحالم که به سلامتی برگشتید و واقعا بهتون آفرین باید گفت بخاطر داشتن چنین روحیه خوبی که همهیشه و در همه حالات شاکر خداوند و امیدوار هستید.
امیدوارم که همیشه همینطور باشد و حتی بیشتر از الان.
موفق و شاد و سلامت باشید.

شهره وآناهیتای نازش پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1383 ساعت 03:45 ب.ظ

در مورد مطب پایینی ..آدیاباتیک عزیز ..آیا شما بعد از قضایایی که همه در مورد بم می دونیم ….اگه باز در این مسجد و اون مسجد کمک برای مردم آسیای شرقی جمع آوری بشه حاضرین کمک کنید ..من فکر کنم کمتر ایرانی حاضر شه کمک کنه با تو جه به برنامه های پارسال …بعدشم در مورد اتحاد مسلمونا مشکل از اینجا ناشی می شه که بعضی از مسلمونای بخصوص ایران خیلی به خود می بالند و فکر می کنن معدن انسانیتن و هیچ دین و قبیله ای تو دنیا پیدا نمی شه که انقدر مثل خودشون دیندار و با ایمان و خوب باشن اما خوب این بدبختا هم آدم بودن و همین ممکنه برای خود ما هم روزی پیش بیاد ….به هر حال من که حاضر نیستم قرونی به واسطه گری اینا کمک کنم …..شما حاضرن؟ بسم ا…

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد