ویروسی شدم

از قبل از عید تا حالا ویندوز عوض نکرده بودم هر بار که حس میکردم قاط زده با system restore برش میگردوندم به گذشته .دیشب یه چند دقیقه ای از 11 گذشته بود که به سرم زد یه فایل اکسل برای یه منظور خاص ایجاد کنم اومدم دیدم این بار که ویندوز ریختم اصلا اکسل رو نریختم گفتم حالا عیب نداره الان می ریزم بعد دیدم سیستم داره به زور نفس میکشه .گفتم چیه بابا ان چرا این مدلی نفس میکشی؟ گفت حالم اصلا خوب نیست .فهمیدم که دوباره اوضاعش بی ریخت شده تیزی پریدم همون حقه همیشگی رو بزنم دیدم error داد !!! گفتم لابد ویروسی شدم نورتن 2003 رو سیستم بود راهش انداختم دیدم خودش هم یه سری امکاناتش قاط زده ولی گفتم بی خیال .یک ساعت و خرده ای طول کشید و ششصد و خرده ای فایل آغشته به ویروس پیدا کرد که از این میون تنها صد و خرده ایشون درمان شدن و باقی رو رها کرد . اینه که امروز اول پاشدم دارم دریو ویندوزم رو خالی میکنم یه عالمه فایل تو My document دارم که بیشترش متنیه هی نشستم دارم میخونم و پاک میکنم .اونهایی رو هم که به درد میکنه به جاهای دیگه منتقل میکنم .بعد باید برم نورتن 2004 گیر بیارم و بعد هم یه ویندوز تمیز نصب کنم .حالا خدا کنه رو فایلهای اون یکی ویندوزم نشسته باشه .

  مارک تواین میگه :"اونی که کتابهای خوب رو نمیخونه مزیتی نسبت به کسی که نمیتونه بخونه نداره ."

منطق صفر و یک ارسطویی بعضی جاها جواب نمیده ولی صدا وسیمای ما فعلا منطقش همینه .تو منطق این سازمان فقط خوب و بد وجود داره امریکا بده و هر گروهی که با امریکا بجنگه لاجرم خوب میشه .نمونه اش طرفداری خبری از صدام تو اوایل جنگ بود طوریکه هرکسی این اخبار رو میشنید فکر میکرد امریکا عمرا نتونه حالا حالا ها عراق رو بگیره .بعد هر گروهی که اومد با امریکاییها تو عراق نزاع ایجاد کرد به عنوان مقاومت مردمی ازش نامبرده شد .فرقی نمیکرد شیعه یا سنی و یا حتی عناصر القاعده .دیروز کلی تعب کردم که گوینده خبر از جیش المهدی به عنوان مقاومت مردمی نام می برد . آیت الله سیستانی از مدتها قبل به مقتدی صدر و طرفدارانش اعلام کرده بود از نجف و شهرهای مقدس مسلمانان خارج شن و جنگ رو به این مناطق نکشونن .کاری که مقتدی صدر داره انجام میده بازی با احساسات میلیونها مسلمونه .اگر دولت موقت عراق رو به رسمیت میشناسیم باید این اجازه رو هم بهش بدیم که با مخالفان و معاندان خودش از جمله گروه صدر برخورد بکنه و این حق طبیعی هر دولتیه .  

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:44 ق.ظ http://SAHER.blogsky.com

SALAM / LINKETO GOZASHTAM TOO WEBLOGAM / AGE U HAM LOGOMO BEZAREE TOO WEBLOGET MAMNOONET MISHAM/ MER30 / BYE

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد