لحظه ای خوش از حیات

  دوستی دارم که به قول خودش تا میتونه از مواهب هستی برخوردار شده و زندگی رو بر اساس گفته های خودش ، آسون می گیره هر بار که منو میبینه کلی نصیحتم میکنه که منم همون رویه رو پیش بگیرم و یه مقدار هم خوشی تو زندگیم وارد کنم البته منم با خوشی و اینها مخالفتی ندارم ولی ... بگذریم .همینطور که با هم حرف می زدیم ازش پرسیدم شیرین ترین لحظات زندگیت چه زمانهایی بوده .من خودم معتقدم بیشتر مردم لحظات شیرین زندگی شون لحظاتیه که در اون از لذتهای معنوی برخوردار میشن میخواستم این نظریه ام روی این دوستم امتحان کنم !!! و دقیقا هم همینطور بود میگفت چند وقت پیش که تونسته بود به خانواده اش تو مسایل اقتصادی کمک کنه خیلی لذت برده و همینطور میگفت هر وقت که تو تخصص خودش به کسی کمک میکنه و کار رو درست انجام میده واقعا لذت میبره لذتی که وصف نشدنیه .شما چطور ؟ اگه ازتون بپرسن قشنگ ترین و لذت بخش ترین لحظات زندگی تون کی بوده چی میگین؟ 

نظرات 1 + ارسال نظر
مینا آلبالو شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:05 ق.ظ http://mina-albalooo.blogsky.com

من دو تا لذت بخش ترین داشتم.

اونم تولد دخملام بود.

ولی راس میگی معنویاش بیشتر کیف داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد