جماعت زبون نفهم

دیدین این بچه کوچیک های چند ماهه که زار میزنن ملت همه شروع میکنن اظهار نظر کردن : لابد جاش رو خیس کرده ، احتمالا گند زده تو پوشکش ، شاید گرسنه شه ، گرمشه ، سردشه ، چشمش زدن ، دلش درد میکنه ، احساس غریبی میکنه ! ، قلنج کرده ، نمی دونم چی چی سوز شده و غیره .اگه دقت کنین یه سری خانمها خبره امورد نگهداری کودک هستن بچه که جیک میزنه میدونن چشه . برای اینکه بتونین از وجود بچه نهایت استفاده رو بکنین و بچه شاداب باشه و حسابی بخورینش باید زبونش رو بدونین . بعضی وقتها بچه درونمون شروع میکنه به زار زدن (برای من شروع میکنه به زر زدن !!!) این حالت هم مثل همون موردیه که گفتم باز هم هر کسی برای خودش یه نسخه می پیچه اگه زبون بچه درونتون رو بدونین هیچ وقت افسرده و عصبی نمیشین از زندگی هم لذت میبرین .از این به بعد حواستون رو جمع کنین هر وقت حالتون گرفته بود و عصبی بودین دقیق قضیه رو بررسی کنین تا ازاین پس سریعتر حالاتی رو که براتون پیش میاد شناسایی کنین .چطور وقتی صبح میخواین سوار ماشینتون بشین و صدای غیر عادی میشوین نگران میشین  ولی چند روزه روحیه تون ریخته بهم ککتون هم نمی گزه ؟ بعد که حسابی زد روزگارتون رو خراب کرد تازه میگردین دنبال راه حل.

  دیروز جریاناتی برام پیش اومد که حسابی اعصابم رو بهم ریخت . مثل این کارتون ژاپنی ها شب قبل از اینکه بخوابم داشتم فکر می کردم و بعد به این نتیجه رسیدم که هر چی هم که برام پیش اومده بود نباید اعصاب خودم رو انقدر خرد می کردم چون ارزشش رو نداشت .کاری که من کردم این بود که آرامشم رو از دست دادم و چند ساعت ناراحت و بهم ریخته بودم و از این حس شاید هیچ کس خبر دار نشد و هیچ فایده ای هم برام نداشت .فکر میکنم خیلی راحت همون موقع میتونستم با خودم کنار بیام ولی اینکار رو نکردم جالب اینجاست که آدم هر چی به خودش اجازه میده عصبی تر بشه مثل بنزینیه که رو آتیش می ریزی و تازه آتیش درونت بیشتر میشه .دیگه تصمیم گرفتم از این به بعد حواسم رو بیشتر جمع کنم و به خودم اجازه ندم به همین سادگیها سلامت روانم (اگه روانی باقی مونده باشه !!!) رو به خطر بندازم . آقا ازقدیم گفتن هر گلی با لبخند زیباتر است ! حالا اگه ما تو ایران زندگی میکنیم که سیستم اداریش اعصاب برای آدم نمیذاره چاره ای نیست باید بی خیال شد تا بگذره !

 اگر به مباحث مواد هوشمند و منطق فازی علاقه مند هستین به اطلاعتون میرسونم که تو سایت اورکات دو تا انجمن به همین نام ایجاد کردم خوشحال میشم عضو شین .

یه کلیپ فلش برای بچه دوستها

نظرات 3 + ارسال نظر
یاسر دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 08:51 ب.ظ http://manofereshte.blogsky.com

سلام دوست خوبم. امیدوارم همیشه خندون باشی. به نظر من اخیرا مردم یه جورایی قاط زدن. هیچکی حوصله نداره...نمیدونم چرا ...؟

میناآلبالو سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 10:10 ق.ظ http://mina-albalooo.blogsky.com

بچه وجود من تازگیا وروجک شده از در و دیوار می خواد بالا بره . هیچم زبون منو نمی فهمه!

راستی از یکی دیگه هم پرسیدم از تو هم بپرسم .

میشه راجع به ارکات بیشتر توضیح بدی؟

ارزش عضو شدن داره؟

یا یه چیزی توی مایه یاهو چته؟ دونقطه ایکس

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 02:13 ب.ظ http://shohre.blogsky.com

راجب مطلب پایین بگم که خیلی جالب بود و نکته مهمش همون قضیه حذف مرگ بود که منو به فکر وا داشت ولی خودمونیم یه ذره عفت کلام رو از دست دادین !!! در مورد این مطلب جدیده هم دقیقاَ درست می فرمایید من روزی نیست که این بچه رو ببرم پارک و آدمای تو پارک اظهار نظر نکنن ….آفتابه نیارش بیرون ..چشمش اذیت می شه ..جورابشو درار ..لباسش کمه ..زیاده و..و..و..و..و حالا در مورد آدماهم روانشناسا فکر کنم بیشتر نظریه صادر می کنن..اون سایت اورکات هم رفتم کلی انرژی مصرف کردم آخر موقع آپلود کردن عکس یه اشتباهی کردم که نشد!!! همش رفت!!! راستی منم امروز حالم گرفتست ولی باید سعی کنم سلامت روانم به قول شما از دست نره!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد