حق ایرانی

اینکه تو جریان محاکمه صدام اسمی از جنایاتش علیه ایران نیاوردن هم از اون حرفاست .این قضیه دیگه ارتباطی به حکومت ایران نداره که دیگران بتونن با بازیهای سیاسی شون ماست مالیش کنن.حق یه ملته که بسیاری از منابع انسانی و مالیش رو در طی هشت سال جنگ از دست داد و حالا حق مسلمه اشه که نظیر کویت طلب غرامت کنه و به خواسته اش هم برسه . منتظر بودم دوستان وبلاگ نویس در این مورد هم یه لوگو طراحی کنن تا با قرار دادن اون تو وبلاگ هامون بتونیم به این ماجرا اعتراض کنیم .من که چنین چیزی ندیدم اگر حرکتی در این مورد صورت گرفته منو هم در جریان قرار بدین .

 دیروز میخواستم یه چند تا عکس پرینت کنم کاغذش آلمانی بود میخواستم بدنم چه مدل کاغذیه که تو تنظیمات چاپ وارد کنم رفتم روی بسته بندیش رو بخونم دیدم دریغ از یه کلمه انگلیسی !!! بابا مگه همه بانو ایلعذار هستن که آلمانی بلد باشن؟ چرا این آلمانیها اینجوری هستن .یادمه یه دفعه هم یه دستگاه دیگه بود که کاتالوگش رو فقط آلمانی نوشته بودن .حالا ما پفک نمکی تولید میکنیم به همه زبونهای دنیا روش مینویسیم !!!

 از قهرمانی یونان در جریان بازیهای یورو 2004 بسیار خرسند شدم .البته یونان به قول دوستان متخصص فوتبال شخصیت قهرمانی نداشت ولی من از اینکه تونست شگفتی رو که آفریده بود تکمیل کنه خیلی خوشحال شدم آخه حیف بود اگه میومد تو فینال دوم میشد .فقط خود خدا میدونه اون شب به مردم یونان چه گذشته .به به چه جشنی گرفته بودن . جشن گرفتن برای ملت ایران واژه غریبیه .یکی از کارهاییه که نه بلدیم انجام بدیم و نه اجازه اش رو داریم اینه که بهتره ما لااقل تو فوتبال  چیزی نشیم.

یه لیست به این صفحه بندازین که ادعا میکنه عجایب صدگانه جهان رو لیست کرده . من که توش نشونی از ایران نیافتم حالا شما هم بگردین شاید پیدا کردین .جالبه که آکروپولیس هست (جایگاه هفدهم ) و از پرسپولیس یا همون تخت جمشید خودمون خبری نیست . کوروش بعد از اینکه مصر رو فتح میکنه و از نزدیک ابهت و عظمت اهرام رو میبینه تصمیم میگیره که در ایران هم یه بنای با شکوه بنا کنه که یادگار بمونه که البته در ساخت این بنا هم نگاه انسانی خودش رو داشته و دستور میده طوری بسازنش که موزه ای از هنر هنرمندان اقصی نقاط عالم اون دوران باشه و بر خلاف پادشاهان مصر از بردگان برای ساخت این بنا استفاده نمیشه وبه کارگرها مزد میدن و شاید برای اولین بار در دنیا نظام تامین اجتماعی هم برقرار میشه چرا که قسمتی از حقوق کارگران رو بهشون نمیدادن و براشون پس انداز میکردن تا اگر دچار مشکلی میشدن پس اندازی داشته باشن . با وسایل حمل و نقل ابتدایی که اون دوران داشته سنگهای بسیار بزرگی رو از آفریقا به اونجا منتقل میکنن که این کار در نوع خودش بی نظیر بوده . و همه از حمله اسکندر متمدن به بربرها !!! مطلع هستیم .تمام دانش ما از گذشته ایران منحصر میشه به کتیبه ها که نمیشده آتیششون زد و کتب مورخین یونانی .مشخصه که اگه تخت جمشید رو آتیش نزده بودن دیگه نمیتونستن به همین راحتی هر برچسبی خواستن به گذشته ما بزنن .

این کلیپ فلش رو هم ببینین با مزه است

بعضی وقتها میدونیم که برای حل یه مسئله زمان نیاز هست ولی اینو درک نمیکنیم واینجاست که بیهوده به خودمون فشار میاریم. همه چیز رو بسپارین به دست زمان و خودتونو آسوده کنین فکر کنم کلی کار دیگه داشته باشین که انجام بدین نه؟

نظرات 2 + ارسال نظر
میلاد جمعه 19 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:51 ب.ظ http://tarfand

سلام
چه طوری پسر...چند وقت بود نبودم گفتم بیام یه حالی ازت بپرسم...فعلا

شهره شنبه 20 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 04:21 ب.ظ

منم با شما در مورد اعتراض کاملاَ موافقم و از اطلاعاتی که در مورد تخت جمشید دادین ممنونم اما چه سود!!! بازم خدا پدر کوروش رو بیا مرزه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد